RECENZE - BATISTE FLORAL & FLIRTY BLUSH SUCHÝ ŠAMPON

Krásné pondělí Vám všem!
Taky tak nemáte rádi pondělí? Nezoufejte! Dnes jsem se rozhodla Vám zkrátit čas nějakou recenzí, třeba tou dnešní na legendární suchý šampon od Batiste. Ano, už i já jsem podlehla.

Vlastním šampon, který je určený na normální až mastné vlasy. Zakoupila jsem ho v parfumerii Douglas asi před 3 měsíci a stále v něm asi polovina obsahu je. Většinou ho používám jenom v situacích, kdy si nestihnu umýt vlasy. Ráno obvykle nanesu a večer hned vlasy umyji. Šampon si ale nemůžu vynachválit! Vždy ho nastříkám na vlasy, jemně vmasíruji do vlasů a poté kartáčem vyčešu. 



Mám balení, které má 200ml a stálo mě 109,-.
V drogériích Douglas však můžete najít i miniaturu, která má 50ml a stojí něco okolo 50 korun.



Častým strašákem suchých šamponů jsou bílé fleky na vlasech. Tento šampon však žádné fleky na vlasech nezanechává, takže si myslím, že je vhodný i pro brunetky.
Jediné, co mi na tomto šamponu nevyhovuje, je jeho vůně. Je velmi sladká, květinová a celkem silná. Nezapomínejte však, že je to pouze můj názor - 100 lidí, 100 názorů. Alespoň už vím, že až si půjdu pro další, tak šáhnu po nějakém jiném balení. :)



Suma sumárum musím říct, že mi nezbývá nic než Vám ho doporučit! Šampon je velmi příjemný, vlasy bleskově odmastí, ale nevysuší. Dokonce nezanechává ani bílé fleky. Jediné co mi moc nevyhovuje, je již zmiňovaná vůně, ale ta se dá s klidem přežít.



Jsem ráda, že v českých parfumeriích už můžeme najít celou řadu produktů od Batiste, protože opravdu stojí za vyzkoušení.
A co vy? Už jste vyzkoušeli nějaký produkt od Batiste nebo o tom teprve uvažujete? :)

Mějte se krásné <3

Marti X

CONVERSATION

5 komentářů:

  1. Ahoj, no ja jsem stále o něm uvažovala, ale když jsem si přečetla tuhle recenzi tak asi do nej půjdu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Už ho musím taky zkusit :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/kosmeticke-peklo-nebo-nebe.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ten šampon mám taky, akorát v menší verzi a jsem s ním spokojená :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat