Limitovaná edice “Travel De Luxe” - CATRICE


  

Všem přeji krásnou sobotu!

Dneska jsem si pro Vás připravila jenom takový rychločlánek!
A o čem bude?
Chtěla bych Vám představit limitovanou edici Travel De Luxe od Catrice, která by měla být k dostání od června. Já ji ještě v našem Rossmannu neviděla, tak mně určitě dejte vědět, jestli ve vašich už je :)



V limitce se nachází celkem 8 věcí :) Teď se na ně půjdeme podívat podrobněji.




                             Travel SetTravel Set

1) Jako první je tu tenhle cestovní set. A musím říct, že je to vymyšlené naprosto geniálně. Proč? V paletce se nachází rozjasňovač, bronzer, tvářenka, dva stíny, černá tužka a rozjasňující tužka. A všechno pouze v jednom balení. Cena tohoto produktu činí 226 Kč. Na Catrice se mně to zdá trochu moc, ale zase je velmi praktická.


                                                         Caring Lip BalmCaring Lip Balm


2) Druhá věc je pečující balzám. A co se mně na něm nejvíce líbí? Jeho obal! Na mě působí velice luxusně a to se přece líbí každému. Měl by být taky i zbarven do meruňkového nádechu a SPF 20. Cena 113 Kč.

                                                          

3) Osvěžující tělový sprej - tak tohle bych asi u Catrice nečekala, víc mně to patří do kategorie Essence. Sprej by měl vonět jako tropické květiny, což vůbec nemusí být špatné. A opět, obal je krásný! Cena 127 Kč

                                       
4) Laky na nehty - Tentokrát tu jsou čtyři laky, které by měly obsahovat jemné třpytky
Nail Lacquer C01 Isle of White      Nail Lacquer C02 Grey County      Nail Lacquer C03 Apricot Lane           Nail Lacquer C04 Port Blue

Odstíny (zleva) -
- C01 Isle of White
- C02 Grey County
-C03 Apricot Lane
- C04 Port Blue

Musím říct, že ani jedna barva mě nezaujala natolik, abych si lak koupila. Možná příště.

Cena jednoho laku - 78, 90 Kč

Cosmetic Bag

5) Poslední věc z této limitky je kosmetická taštička. Opět musím říct, že je to něco, co u Catrice neočekávám. Ale vzhledově je pěkná, bohužel jí kosmetické taštičky mám a nepoužívám je tak často na to, abych si kupovala další. Cena 141 Kč.



Tak tohle jsou všechny věci z limitované edice Travel De Luxe!

Tak co, líbí/nelíbí?


Mějte se krásně! ♥

Adél X


CONVERSATION

2 komentářů:

  1. nádherné barvičky :-).

    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát dvě sady výrobků na vlasy značky Aussie a pustit tak letní sluníčko do svých vlásků :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, tak na tu paletku se už těším.. :-)


    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/stin-v-akci-nyx-eyshadow.html

    OdpovědětVymazat