RANDOM FOTKY #2


Ahoj všem!
Jelikož se Vám podle vašich kladných ohlasů náš nový tip článků (random fotky) líbil, tak jsme tady s pokračováním! Opět se jedná o náhodné fotky z uplynulého týdne.

První kladná zpráva přišla hned na začátku týdne. Konečně jsme si s Adél pořídily naše blogovací deníky! Takže nyní už budeme mít všechny články pod kontrolou.
Tento týden jsem měla možnost shlédnout limitovanou edici od Essence. A musím říct, že ta tvářenka vypadá moc pěkně!
Jelikož léto ve mně budí chuť po výrazných rtech, vytáhla jsem tuhle pastelku na rty od Catrice v krásné červené barvě.

Věc, která zde nesmí chybět, je jednoznačně jídlo! V posledních dnech jsem měla možnost ochutnat tento Mimoňovský tic tac s příchutí banánů a musím říct, že chutná rozhodně nejlíp ze všech příchutí.

Nezoufejte! Tic tac jízda rozhodně nekončí! Mám tu totiž další příchuť Dream of Mediterraneo, která bohužel není dostupná v ČR (mám ho z Rakouska). Ještě jsem ho nezkoušela, ale určitě bude stát za to!

Jelikož je konec roku téměř za dveřmi, všichni učitelé začínají šílet a všichni chtějí najednou psát písemky a zkoušet. Proto to u mě v pokoji v poslední době vypadá nějak takto.

Jelikož už se nemůžu dočkat prázdnin a chvil, které budu trávit u vody, dovolím si Vám alespoň ukázat mou sbírku plavek :)
Černé - F&F
Oranžové - Tally Weijl
Barevné - F&F
Červené - Chorvatsko
Květinové - Tezenis


Tohle je z mé strany všechno a teď si můžete užít krásné fotky od Adél :)


Protože bylo o víkendu opravdu hezky, tak jsem se vydala ven :)

Od mamky jsem dostala tuhle Nutellu a musím říct, že pořád leží u mě na stolku a ještě jsem si ji nerozdělala!


Poslední měsíc ujíždím na hroznových cukrech. Tenhle je s příchutí mango a je opravdu výborný!


Jako poslední věc za tento týden tu mám vodu s mátou. Dělala jsem si ji skoro pořád a řeknu Vám, že je to fakt dobrota!



Mějte se krásně! 

Adél a Marti X

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Jééj taký zápisník mám aj ja :D je skvelý ♥ a taktiež aj tvoja zbierka plaviek je dokonalá, závidím. Ja nemám ani jedny :D

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je pořádná sbírka plavek :-) . Já mám jen troje a to jen díky tomu, že jsem si na letošní léto objednala ještě jedny z https://www.moda-pradlo.cz/ . Dvoje plavky mi nestačí, protože jakmile vylezu z bazénu, tak se musím převléct do suchých, abych nenastydla a pak se suchá oblékat do mokrých plavek, není moc příjemné :-D . Objednala jsem si proto ještě jedny plavky, aby mi mezi koupáním stihly trochu proschnout.

    OdpovědětVymazat