Přečteno #1!

Všem přeji krásnou neděli!

Připravily jsme si pro Vás novou rubriku, a to Přečteno - zkráceně popíšeme knížky, které jsme za poslední dny přečetly a taky Vám řekneme, jestli má cenu si knihu přečíst.

V tomhle článku Vám představím dvě knížky, které jsem za poslední dny přečetla.

1) Morgan Matson - Amy & Roger na cestě


Obsah:
Amy má za úkol převést auto z Kalifornie do Connecticutu. Amy se ale bojí zasednout za volant, a proto její máma zavolá na pomoc Rogera, který má náhodou taky cestu přes státy. Amyina matka jim naplánuje cestu, zarezervuje hotely a doba na cestu je přesně 5 dní. Jenže ani Amy, ani Rogerovi se nechce jet tuhle nudnou trasu, kde skoro nic neuvidí, a proto se rozhodnou si udělat svůj vlastní roadtrip a nikomu o tom neříct. A jak to pokračuje dál? To už byste si měli přečíst vy :)





Knížka je spíše tlustší, než bývá většina knih, ale 410 stránek není nic hrozného.


V knížce byly sem tam takové poznámky o každém státě, které si Amy zapisovala. Takové věci ( i když jsou v knize částečně nepodstatné) se mně hrozně líbí a určitě to zpříjemňuje čtení.


Někdy byly přiloženy i fotky, které fotila sama autorka. Nebo byla přiložená účtenka toho, co si Amy s Rogerem koupili na jídlo.


Amy s Rogerem si vždy udělali playlist, takže jestli někdo jedete na dlouhou cestu autem, můžete se inspirovat :)


 Shrnutí:
 Knihu Vám doporučuji přečíst, i přesto, že měla více stránek se čte rychle. Autorka napsala ještě jednu knihu (Léto na druhý pokus) a tu si určitě přečtu!


2) Trish Doller - Kde hvězdy stále září



Obsah:
Když byla Callie malá holčička, její vlastní máma ji unesla, protože rodiče se rozváděli a její máma se bála, že připadne do otcovy péče. Po několika letech ale policie Callie najde a vrátí ji zpět k tátovi. Callie si ihned najde kamarádku Kat, se kterou se bavila, když byla malá. Samozřejmě tam narazí taky na chlapce, Alexe Kostu, který se líbí všem dívkám z města. Callie se s Alexem ihned seznámí a rozumí si spolu. Jenže co se nestane. Hned po tom, co Alex a Callie mají spolu milostný poměr, zjistí, že Alex je bratr její nevlastní mámy. A co se potom ještě stane, když se ve městě objeví znovu pravá máma Calllie? To se dočtete v knize :)


Tahle kniha oproti minulé má méně stran, řekla bych, že je to takový střed.


Shrnutí:
Opět, kniha se mně moc líbila, je trochu jiná než většina románů, co ji dělá zajímavou. Já jsem se čtením neměla problém, měla jsem ji přečtenou asi za 3 dny. Navíc knížka má podle mě fakt pěkný obal, to je taky jeden z důvodů, proč jsem se rozhodla si ji půjčit z knihovny. Knihu Vám můžu tedy doporučit, nebudete litovat, že jste si ji přečetli.



Vy mně určitě dejte tipy na vaše oblíbené knížky nebo mně napište, kterou knihu jste naposledy přečetli a jestli se Vám líbila.

To je ode mě všechno.

Mějte se krásně! ♥

Adél X


CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat