MOJE OBLÍBENÉ YOUTUBERKY


Přeji všem krásný den!
Tímto článkem bych Vám ráda představila svých 5 nejoblíbenějších českých youtuberek. Ke každé přiložím také 3 jejich videa, aby jste se mohli zrovna na holky podívat. :)

1) Shopaholic Nicol
Mladá sympatická holčina, kterou mám velmi ráda. Moc mě baví její videa, protože jsou vždycky hrozně pozitivní a plné smíchu. Natáčela videa i s Jirkou Králem a Jmenuji se Martin. Rozhodně na ni koukněte! (Nicol prodává také své vlastní tašky, které můžete zakoupit zde.)

Challenge aneb Shopaholička ve Vltavě
15 rad pro malou Nicol
Nikdy jsem...feat JIRKA KRÁL

2)Týnuš Třešničková
Myslím, že spousta z Vás Týnu zná. Je to super holka, která má úplně skvělý styl oblékání. Nejvíce mě baví její obrovitánské hauly, které jsou vždycky plné krásného stylového oblečení. Jen tak dál!

3)Get the Louk
Jako další tady mám Lucku z Getthelouk. Jak jistě všichni víte, Lucka je 100% beauty blogerka a youtuberka. Je pověstná svými tutoriály na líčení, které vydává pravidelně každou neděli. Na jejím kanále také nechybí TAGy , nákupy a novinky a objevy a přešlapy, které snad každá holka miluje.


4)Teri Blitzen
Předposlední youtuberku Vám nemusím vůbec představovat. Není jí totiž nikdo jiný než holčina, která nedávno přesáhla 200 tisíc odběratel, Teri Blitzen! Terku znáte asi všichni, takže říkat tady, že Terka je hrozně sympatická super holka, která natáčí zábavná videa, není nutné. 


5)A Cup of Style
No a poslední tady mám holky z Cup of Style. Kdo to neví, Nicol a Lucka jsou sestry, které blogují a vedou společně svůj youtube kanál. Jsou blogerky roku 2014 v kategorii fashion, takže Vám ani nemusím říkat, že jejich videa jsou zaměřena zejména na již zmiňované fashion.


A co vy? Máte také rádi tyto youtuberky nebo jste o nich dosud neslyšeli?

Mějte se krásně! <3

Marti a Adél X

PS.: Stále máte šanci se zapojit do naší giveaway!

CONVERSATION

5 komentářů:

  1. Můj nejoblíbenější youtuber je Joe Sugg. Všeobecně české youtubery moc nesleduju.

    OdpovědětVymazat
  2. sleduju všechny :) Shpoaholicnicol i Týnuš jsou parádní :) get the louk je fajn ale do své top 5 bych jí nezařadila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jsou fakt super :) U Lucky mám ráda hlavně objevy a přešlapy a tutorialy (hlavně na Halloween) :)

      Vymazat
  3. Všechny youtuberky máme stejné! :)

    OdpovědětVymazat