MOJE SBÍRKA BALZÁMŮ NA RTY

Krásný den Vám všem,
dnes jsem se Vám rozhodla ukázat svou sbírku balzámů na rty. Rovnou začnu, jelikož tento článek bude plný fotek a popisů.

Tady je skoro celá má sbírka. Nyní Vám balzámy představím detailněji. :)







 Jako první tady mám tento balzám Sun Dance z drogerie DM. Protože v létě si musíme chránit i rty, pořídila jsem si právě tento balzám, který má SPF 30 a musím říct, že funguje suprově!
 Tento balzám jsem si moc přála. Koupila jsem ho, když jsme byli v Primarku ve Vídni. Je s příchutí vanilka a makadamia (i když jsem byla zklamaná, že tohle je jediná příchuť, kterou tam měli, je super).
Balzám je pěkně hutný a na rtech velmi příjemný.


Tento balzám mám právě z Primarku. Je s příchutí maliny, ale bohužel Vám nemůžu říct, jaký je, jelikož jsem ho ještě neotevřela. Ale myslím, že bude nekonečný! Má totiž 14 gramů a pořídila jsem ho za pouhé 1 euro (a to nebyl ve slevě).
Už se moc těším, až ho použiju!

Tohle je jeden z mých nejoblíbenějších balzámů v kalíšku. Je to peeling od značka Alverde. Koupila jsem ho v drogerii DM ve slevě za 50,-. Jsou v něm malé krystalky cukru, takže Vám nemusím ani popisovat, jak moc mi chutná :D Kdybych ho ještě někde viděla, koupím si další do zásoby.




Vlastně už ani nevím, jak jsem k tomuto balzámu od Yves Rocher s příchutí mandlí přišla. Je to balzám, po kterém obvykle sáhnu, když nevím. Řekla bych - neurazí, nenadchne.



Tady je moje sbírka balzámů od Crazy Rumors. Rozhodně si hodlám koupit další, protože jsou fakt super a ty příchutě, které mají v nabídce jsou naprosto wau! (bubble gum, orange juice, french vanilla, chocolate strawberry).









Tento balzám jste ode mě viděli asi už milionkrát, takže nemám v plánu se s ním příliš zdržovat. Snad jen řeknu, že je od značky Topvet a má příchuť melounu. A ještě musím dodat, že pokud ho někde uvidíte, neváhejte a kupujte!












Dále tady mám balzám od Balei. Tento konkrétně s příchutí Never Ending Story. Musím říct, že je to opět neurazí, nenadchne, ale pokud někde uvidíte od této značky balzám s příchutí jablka, tak ho rovnou hoďte do košíku (snad vůbec můj první balzám, který jsem vypotřebovala úplně celý!).





 Tento balzám od Himalaya Herbals je pro mě opět novinkou, protože jsem vůbec nevěděla, že ho mám v šuplíku. Ale jak napovídá, tak tomu i je - nepamatuji si ho, jelikož na něm není nic zvláštního. Pokud ale chcete obyčejný balzám, tak hurá na něj!



Jelikož miluju balzámy s příchutí melounu, tak kupuju téměř všechny, které v drogérii vidím (momentálně se chystám na melounové balzámy od Isany a Balei). Proto mám ve své sbírce i ten od značky Labello. Dostal se mi do ruky i ten třešňový a za mě super! Balzámy od Labella jsou pěkně hutné a nádherně voní. Labello to prostě umí! 







Další melounový je tento od Reginy, který jsem koupila v Brně, v jedné zapadlé drogérii. Mají tam spoustu příchutí a tohle je můj už asi 3. balzám od této značky. Krásně voní a je velmi příjemný na rtech. Co mi pouze moc nevyhovuje je obal. Levný plast nepůsobí moc pěkně a mě už se dokonce trošku rozbil. Ale určitě palec nahoru!







Mám tady také balzám z Douglasu (I love...)  s příchutí malina a ostružina. Oceňuji srdíčko, které je uprostřed balzámu a je super roztomilé! Jinak balzám moc pěkně voní a na rtech je moc příjemný.
















Mám tady také balzám od Dermacolu v odstínu 04 Amour. Balzám by byl asi super, kdyby se mi hned nezlomil. Velmi oceňuji tvar srdíčka celého balzámu a SPF 15. Balzám má také moc příjemný červený odstín - o to víc mě ta zlomenina mrzí. 












Jako předposlední můžete shlédnout moji sbírku Baby Lipsů. Nejsympatičtější je mi asi ten s příchutí Peach, ale ještě musím pořádně otestovat dva zabalené. Nemá moc cenu Vám je nějak moc popisovat, protože je asi všichni znáte a spousta z Vás má na ně vlastní názor. Názory na tyto balzámy se hodně různé, já patřím k těm, kteří je mají rádi :)












A celý tady ten obrovitánský článek uzavřu svou sbírkou Lip Smackerů. Vlastním jeden s příchutí cukrové vaty, který moc nemám ráda, protože mi moc nesedí jeho vůně. O to víc mám ráda druhý s příchutí Fanty (ananas), který má moc příjemnou vůni a jeho chuť je také moc fajn. Takže si myslím, že koupě těchto balzámů rozhodně nebude krok vedle!









Tak tohle je konečně konec mojí sbírky balzámů. Obvykle se musím hodně přemlouvat, abych si žádný nekoupila. Nakonec ale stejně jdu a koupím si ho :D Máte to taky tak nebo dáváte raději přednost leskům nebo rtěnkám?


A jaký je Váš nejoblíbenější balzám? Vím, že je to pekelně těžké vybrat jeden, ale zkuste vybrat alespoň pár.


Mějte se krásně <3


Marti X 

CONVERSATION

8 komentářů:

  1. Někde jsem četla, že si člověk může vypěstovat na balzámech závislost. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď začínám mít trochu strach :D

      Vymazat
    2. Já jsem byla závislá a to mi je 13 let, ale pak jsem díky Baby lips, Love lips a lip balm z Kiku jsem měla vyrážku, která se ještě "dohojívá" a opravdu mi to nebylo příjemné, protože já, která nanášela každých 5 minut balzám, teď musela být celých dlouhých 5 dnů bez balzámů.Byli to chemické balzámy, které mi prostě nesedli a tak jsem se rozhodla, že si budu kupovat jen přírodní.Jinak nakonec jsem se zbavila závislosti díky vyrážce z chemie(byla to alergická reakce).Aby si věděla, kolik jsem měla balzámů, tak to bylo něco přes 30 a pořád jsem přikupovala...mám teď 3 přírodní balzámy a než budu kupovat všechny druhy od jedné značky, tak nejdřív vyzkouším přírodní balzámy všemožných značek a u jedné zůstanu.

      Děkuju za přečtení obřího komentáře:D.

      Vymazat
    3. Já jsem byla závislá a to mi je 13 let, ale pak jsem díky Baby lips, Love lips a lip balm z Kiku jsem měla vyrážku, která se ještě "dohojívá" a opravdu mi to nebylo příjemné, protože já, která nanášela každých 5 minut balzám, teď musela být celých dlouhých 5 dnů bez balzámů.Byli to chemické balzámy, které mi prostě nesedli a tak jsem se rozhodla, že si budu kupovat jen přírodní.Jinak nakonec jsem se zbavila závislosti díky vyrážce z chemie(byla to alergická reakce).Aby si věděla, kolik jsem měla balzámů, tak to bylo něco přes 30 a pořád jsem přikupovala...mám teď 3 přírodní balzámy a než budu kupovat všechny druhy od jedné značky, tak nejdřív vyzkouším přírodní balzámy všemožných značek a u jedné zůstanu.

      Děkuju za přečtení obřího komentáře:D.

      Vymazat
  2. Já musím říci, že dříve jsem kupovala různé druhy a byla jsem na tom docela závislá, ale teď co jsem měla zkouškový tak jsem používala obyčejný lůj od astridu a přišla jsem na to, že opravdu hodně vyživující a hydratující a už moc ani jiné značky nesnesu, nevím, k čemu to přirovnat, ale tolik mi teď prostě nesedí, po tom, co jsem si zvykla na astrid :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, kdyby ty obaly nebyly takové pěkné barevné a balzámy neměly takové super příchutě, tak mám doma taky jeden dobře hydratující a stačilo by mi to. Ale co se dá dělat, marketing je marketing :D

      Vymazat
  3. Wau to je velká sbírka balzámků.. :-) Dřív jsem jich měla taky hodně, ale teď jsem je dopotřebovala a zamilovala jsem se do blistex a používám jen ten. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/spatna-uklizecka-na-plet.html#more

    OdpovědětVymazat
  4. Je tak ten vubec nezmam, az ho nekde uvidim, tak ho musim zkusit :)

    OdpovědětVymazat