Top 5 serials!

Přeji všem krásnou sobotu!
Dnes jsem si pro Vás nachystala seriálový článek, ve kterém Vám ukáži svých 5 nejoblíbenějších seriálů. Je ale hrozně těžké vybrat jich pouze 5, protože se celkem dívám na něco přes 15 seriálů :D

1. Glee

Na první místo musím dát Glee, protože je to ten nejlepší seriál ze všech!
A o čem je?
Učitel na střední škole se rozhodne, že založí pěvecký sbor - glee club. Do něho se přihlásí 6 lidí, které ovšem nikdo nemá rád. Namyšlená, vietnamka, na vozíčku, gay a černá. A řeší se tam vlastně všechny problémy, které se dějí na školách - šikana, nechtěné těhotenství nebo nešťastné zamilování.

Nejoblíbenější pár je určitě Finn a Rachel. Tihle dva herci byli spolu i v reálném životě.
Protože jak můžete tušit, v seriálu se i hodně zpívá, takže pokud milujete muziku, je nutnost se na seriál podívat. Já sama když jsem se poprvé dívala, tak jsem to musela vypnout, protože mě to nebavilo. Ale dala jsem tomu ještě jednu šanci a za to jsem hrozně ráda, protože si nedokážu představit, že bych Glee neznala.
Hned za nimi je určitě Brittany se Santanou!

Na ukázku jsem vybrala  šest písniček (chtěla jsem pět, ale prostě jsem se nemohla rozhodnout, kterou vyřadit), některé jsou hodně povedené a některé zase pro mě hodně znamenají. Kdybych ale mohla, dala bych jich sem nejméně dvacet, které jsou opravdu skvělé!

1. GLEE - Start Me Up/Livin' On A Prayer

2. GLEE - Valerie

3. GLEE - Girls just wanna have fun

4. GLEE - We've got tonight

5. GLEE - Nutbush city limits

6. GLEE - Fly / I believe I can fly



Trailer k 1 sérii:
Trailer

2. Sherlock

Tohle je seriál, který je podle mého názoru pro všechny a všechny bude bavit! 
Ani moc nevím, jak bych popsala děj. Prostě Sherlock řeší záhady a přitom je seriál velmi vtipný!


Trailer první série zde.

Takže kdo neznáte, tak se určitě podívejte!


3. Faking it


Dvě dívky na střední škole chtějí být populární, a tak začnou předstírat, že jsou lesby. Když ale jedna z nich zjistí, že doopravdy je a zamiluje se do její nejlepší kamarádky, tak se věci začnou měnit.

Zatím je vydána první série a první půlka druhé. 

Tady máte trailer k první sérii:


4. Orange is the new black



Obsah:
Seriál sleduje život Piper Chapman, která je odsouzená na patnáct měsíců do ženského federálního vězení, za transport peněz za drogy k její bývalé přítelkyni Alex Vause, která je mezinárodním prodejcem drog. Ve vězení se s Alex opět setkává a společně se musí vypořádat s jejich vztahem a zároveň i s celým prostředím ženské věznice v Litchfiledu.

Seriál, který popisuje život ve věznici. Četla jsem i knihu, podle které je seriál natočen a samozřejmě kniha je více skutečná, což znamená, že v seriálu si mnoho věcí přibarvili a taky jich hodně přidali. Ale je to opravdu skvělý seriál. A taky zrovna včera (12.6.) vyšel první díl třetí série, takže já jsem maximálně šťastná!

Opět, pokud Vás zajímá, určitě si pusťte trailer!



5. Pretty little liars


Jako další tu mám seriál, který je opravdu hodně známí, ale podle mě skvělý. Je to uplně něco jiné, co většinou sleduji.

Obsah:
Seriál se odehrává v městečku Rosewood v Pensylvánii, kde sleduje život čtyř dívek Arii Montgomery, Hanny Marin, Emily Fields a Spencer Hastings. Jejich život se mění po zmizení vedoucí členky jejich party Alison DiLaurentis. O rok později se kamarády znovu setkávají a začínají dostávat zprávy od "A", která vyhrožuje, že odhalí jejich největší tajemství, o kterých si myslely, že ví pouze Alison. Nejdříve si myslí, že "A" je Alison, ale poté co policie nalezne její tělo, si uvědomí, že někdo jiný plánuje zničit jejich život.






A tohle je ode mě všechno!

Jaké jsou vaše nejoblíbenější seriály?

Mějte se krásně!

Adél X

CONVERSATION

7 komentářů:

  1. PLL :3 :D Super článek :) z těhle 5-ti seriálů koukám jenom na Pretty little liars ale děkuju za inspiraci až nebudu mít co dělat :D moje nejoblíbenější no tak kromě PLL bych tam zařadila The Vampire diaries samozřejmě Game of thrones, Penny Dreadful a Reign :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Penny Dreadful a Reign teda vůbec neznám :D

      Vymazat
  2. PLL už mě přestalo bavit, Sherlocka a Faking it zbožňuju. :) A na Glee se musím juknout! :)
    Já mám ráda hodně seriálů - například Doctor Who, One Tree Hill nebo Orphan Black. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že u PLL to šlo hodně dolů, pro mě byla nejhorší asi 4 série. Ale teď ta šestá je podle mě super! :)

      Vymazat
  3. Tak PLL sleduju, ale poslední dobou už mě to moc neba.. Jinak Sherlocka bych chtěla zkusit začít sledovat.. Já mám ráda třeba Misfits, Skins a mnoho dalších seriálů.. Taky chystám podobný článek..

    OdpovědětVymazat
  4. Až na PLL nic z toho neznám. O Faking it a glee jsem už slyšela a teď už se jen těším, až se na ně podívám. PLL mě jednu dobu strašně bavilo, ale jelikož jsem posera tak jsem někde u třetí série skončila. Teď se dívám jen na Gossip girl a New girl, protože jsem na seriály strašně náročná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Faking it a Glee se určitě podívej! :) A na New girl se taky divám :D

      Vymazat