BUBBLE TEA

Krásný den Vám všem!
Dneska Vám přináším článek o (v dnešní době již hodně rozšířeném) bubble tea. Spousta z Vás si nejspíš nyní promítlo v hlavě otázku, co to bubble tea vlastně? Na tady tuto a mnoho dalších Vám v tomto článku odpovím.

Bubble tea je široká škála osvěžujících ovocných a mléčných nápojů. Tyto nápoje se podávají chlazené nebo horké a na dně každého bubble tea najdete tzv. topping. Topping můžou tvořit:

  • tapiokové perly (lehce nasládlé žvýkací kuličky velikosti perel, které se vyrábějí ze škrobu tropické rostliny maniok jedlý, dnes jsou k dostání ve žluté, červené, bílé či černé barvě)
  • praskací kuličky (někdy také nazývané pop boba, kuličky, jejichž obal tvoří mořská řasa, uvnitř jsou většinou šťávy s příchutí tropického ovoce)
  • ovocné želé (žvýkací želé obvykle v mnoha příchutích)
Kořeny bubble tea pocházejí z Tchaj-wanu. Zde byl nápoj poprvé začátkem 80.let namíchán.

Základem každého bubble tea je čajová složka - zelený či černý čaj. Nápoj se poté rozlišuje podle ingrediencí, které se do něj přidávají - v každém bubble tea baru si vybíráte jak příchuť nápoje, tak příchuť kuliček a želé.

A ještě pár slov k servírování. Podává se v umělohmotném kelímku, který je svrchu zavařen fólií. Ke každému nápoji dostanete extra tlusté brčko s ostrým hrotem, kterým se fólie protrhne a čaj je připraven ke konzumaci.

Asi největší a nejznámější firmou, která se nachází v Česku je Bubbleology. 
Určitě tuto firmu znáte, jelikož má spoustu poboček. Moc se mi líbí, že se Bubbleology prezentuje tím, že do svých čajů nepřidávájí žádné chemické věci, které rozhodně nechceme dostávat do těla.
Také si můžete vybrat z mnoha příchutí jak čajů, tak i toppingu. Dokonce nově můžete na stáncích najít i Bubbleology Tyčinky, Bubbleology Svačinky a další.
Můžete si dokonce zřídit i kartičku, na kterou sbíráte body a za určitý počet bodů získáte nápoj zdarma.
Nabídka Bubbleology
Kartička Bubbleology
Oficiální stránka Bubbleology


A další firmou, která je známá svými čaji je Tapi tea. Její pobočky se nachází v Praze, Ostravě, Opavě, Liberci, Mladé Boleslavi, Kladnu a Frýdku-Místku. Takže až navštívíte tyto města, rozhodně běžte vyzkoušet Nápoj, který má koule. Opět zde funguje kartičkový systém, kde získáte také nápoj zdarma.     Oficiální stránka Tapi Tea


A na závěr jedno doporučení ode mě. Pokud bydlíte v Brně nebo ho alespoň někdy navštěvujete jako já, nezapomeňte navštívit Monsters Bubble Tea. (OC Letmo, Orlí 3) Obrovský výběr a nejlepší bubble tea, které jsem kdy pila! Opět zde fungují kartičky (každý 5. nápoj s 50% slevou a každý 10. je zdarma). Rozhodně začněte sledovat jejich facebook, protože velmi často se tam objevují různé soutěže a novinky, které stojí za to!




A na závěr jedna velká rada! Pokud jste bubble tea ještě nezkusili, tak to co nejrychleji napravte, nebudete litovat!! Uvidíte, že Vám to zachutná a budete si ho stále kupovat.



Pár fotek z mých zdrojů nesmí chybět. :)



Zkusili jste už bubble tea nebo je to pro Vás novinka? A jaký nápoj je Váš nejoblíbenější?

Mějte se krásně! <3

Marti X

PS.: Máte poslední šanci se zapojit do naší giveaway!




CONVERSATION

10 komentářů:

  1. Je to celkem dobrý, umím si představit, že bych si to dávala častěji, ale přijde mi to jako nehorázně předraženej trend. Nevím, jak ostatní značky ale Bubbleology rozhodně ano - začínat na 85 korunách jen za půl litru sladkýho čaje mi připadá uhozený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím! :) Proto ráda chodím do bubble tea baru právě v Brně, kde mi bubble tea chutná mnohem víc než od Bubbleology a navíc tam 0,7 litru stojí 69,- včetně poctivé porce kuliček a želé :)

      Vymazat
  2. Já se musím přiznat, že mě bubble tea vůbec nechytlo.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-sos-pro-me-ruce.html

    OdpovědětVymazat
  3. Jedu za týden do Brna, tak se tam stavím. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Řeknu to upřímně, nevidím v tom nic super. :) Je to předražený zelený čaj s nějakými kuličkami, který si bez tak můžu udělat doma a ještě ušetřím. To nemluvím o tom, jak nezdravé to je....ne, zkrátka nebudu tak šílená, abych za "babltý" utratila 400 jako jedna moje kamarádka.. :) Nemám potřebu to pít.

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem ho dneska a musela ho za mě dopít mamka, protože mi to a tak nechutná :)
    Jinak u nás je Halo Bubble tea :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Já ho ještě neochutnala, ale musím to napravit. Ovšem neslyšela jsem, že by tam toho bylo moc zdravého, jako třeba v Ugu, kde je to opravdu jen šťáva z ovoce. :)

    Mrkni na můj blog: http://theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mě osobně Bubble tea, vůbec nechutná. Po pár lokách se mi z něj udělalo na zvracení a kuličky tomu moc nepomohli, spíše ještě zhoršili.

    OdpovědětVymazat