SUMMER WISHLIST PT. 2

Krásné odpoledne!
Dnes přicházím s druhou a poslední částí našich letních wishlistů. První Ádinu část si můžete přečíst zde. Moc doporučuji si ji přečíst, protože je fakt super! A teď už rychle jdeme na moji část, protože tady toho mám víc než dost.


1) Sleek, AU NATUREL
-definitivně jsem se rozhodla, že půjdu do nějaké paletky od Sleeku. Jen stále nevím do jaké. Au naturel se zdá nejlepší.
2) Plážová taška
-Ano, takových tašek mám doma nespočet, ale těchto tašek není nikdy dost, no ne?
3) Crazy Rumors balzám na rty
-Pár balzámů od Crazy Rumors už vlastním a musím říct, že jsou vážně super! Jsem přesvědčena, že tento s příchutí jahod v čokoládě rozhodně nebude krokem vedle.
4) Běžecké boty
-Asi před měsícem jsem začala běhat, ale nějak jsem to teď začala flákat. Tak trochu doufám, že když si koupím nějaké pěkné běžecké boty, tak se již nebudu muset dále přemlouvat.
5) E-style oční stíny
-Spousta blogerek říká, že tyhle stíny jsou za tu cenu (cca 70,-) super. Proto bych se o tom chtěla přesvědčit i já.
6) Bath And Body Works antibakteriální gel
-Na webu DEKORATIVKA mají nově v sortimentu antibakteriální gely od této značky. A ty příchutě ! No řekněte sami, že Watermelon Lemonade musí být úžas!
7) MAC rtěnka
-O této rtěnce uvažuji už snad sto let! Tak doufám, že to tohle léto vyjde.
8) Overaly
-Už jeden overal ve svém šatníku mám a v létě ho strašně miluju nosit! Proto kdybych uviděla nějaký pěkný, který by mi seděl, tak bych neváhala.
9) EOS produkty
-Jejich balzámy bych chtěla mít doma snad všechny! Ale ty krémy na ruce taky nevypadají k zahození!
10) The Balm rozjasňovač
-Tak po tomhle toužím taky už strašnou dobu, teď se to konečně asi blíží k závěru, ale nechci to zakřiknout.
11) Carmex balzám na rty
-Jeden Carmex už mám a rozhodně si hodlám koupit další!
12) My bottle zdravá láhev
-Tahle láhev mě hrozně zajímá, tak doufám, že budu mít příležitost ji zkusit.
13) BH Cosmetics, GALAXY CHIC
-Tahle paletka si mě získala svým provedením, protože stíny pojmenované podle planet, to se jen tak nevidí.
14) Sluneční brýle
-Ještě jsem nenašla brýle, které by mi opravdu slušely. Proto doufám, že tento styl brýlí mi sedne.
15) LUSH
-Dalším mým snem je vyzkoušet něco od značky LUSH. Cokoliv! Tak třeba někdy.



Tak tohle je z mého wishlistu všechno. Doufáme, že se Vám naše wishlisty líbily.

A co je momentálně na Vašem letním wishlistu? Podělte se!

Mějte se krásně! <3

Marti X

CONVERSATION

1 komentářů: