HOT AND NOT IN MAY

Připravily jsme si pro vás nový druh článku - Hot & Not. Shrneme naše nákupy za měsíc a napíšeme vám, jestli stojí za to si je kupovat nebo ne. Bavte se!



 Jako první tu mám tenhle štětec z Ebay a musím říct, že je skvělý. Stál asi 50 Kč + poštovné za 4 Kč, což je směšná částka.

 Můžete si také vybrat ze dvou barev: černo-stříbrné nebo bílo-stříbrné.




 Tady můžete vidět, jak je štětec hustý. Štětiny jsou velice jemné a ještě ani jedna nevypadla, jenom jsem jednu musela ustřihnout, protože trčela.


 Štětec má tvar takového kočičího ocásku, takže je skvělý na nanášení bronzeru. I když se to možná nezdá, bronzer jde s tímhle štětcem perfektně rozetřít. A je taky skvělý na nanášení rozjasňovače.

Tenhle štětec Vám tedy rozhodně doporučuji, já sama si určitě budu kupovat nějaký.




 Jako další tu mám bázi pod oční stíny od Avonu. Mám ji teprve chvíli a použila jsem ji jenom párkrát, ale můžu říct, že stíny s ní určitě drží déle na víčku. Cena 79 Kč.

 Balení vypadá taky velmi pěkně. Vršek je plastový a nádobka skleněná.


 Jeho textura je něco mezi make-upem a korektorem, to samé i s jeho barvou.

Pokud tedy nechcete investovat do dražšího primeru a nepotřebujete ho úplně perfektní, klidně do něho běžte.




Tenhle měsíc jsem si taky koupila tvářenku od Essence ve výprodeji, což znamená, že mě vyšla na pouhých 35 Kč!



Já má odstín 60 -  Life's a cherry. Tento odstín se ale už neprodává.


                                          Na povrchu tvářenky je krásný reliéf.


                       Pigmentace je taky úžasná. Musíte si dávat pozor, abyste to s ní nepřepískli.

Má v sobě jemnou perleť, která ale na obličeji nejde vidět.





Tvářenky od Essence tedy musíte určitě zkusit! Malé mínus je výdrž, nevydrží mně celý den na obličeji, ale já zase mám mastnější pleť, takže pokud máte normální až suchou pleť, tak bude určitě super.






Jako další výrobek tu mám tenhle krém od Garnier. To co na něm miluji je jeho vůně. Má jemnou hroznovou nevtíravou vůni.
 Hydratace je střední, nic na co bych si mohla stěžovat. Jediné co mně vadí tak je jeho balení. Vypadá hrozně obyčejně a plast taky není moc kvalitní. Ale někomu se zase jeho vzhled může líbit.

Tak tohle je za mě jedno velké NOT! Je to odličovací mléko na oči a obličej. Mléko se do vatového tampónku hrozně rychle vsákne a za chvíli dřete oči pouze suchým tampónkem. Vůně mně tady už trochu vadí, je moc silná a už i více chemická. A odličování taky nic moc, do tohoto bych moc nešla tedy.

No a jako poslední věc z téhle řady tu mám vitamínovou vodu. Popravdě, připadá mně to celkem zbytečné. Ale voní krásně - ještě lépe než krém. Připadá mně, že se s mojí pletí nic moc neděje, a že není nějak více obohacena vitamíny. Na co se mně ale líbí víc, je dočišťování pleti. I když na obalu je napsáno že se má používat na odlíčenou pleť, tak Vám ji vklidu odlíčí.

Takže pokud Vás tato vitamínová voda zajímá, tak neuděláte špatně, když si ji koupíte.

Za mě to bude všechno, teď Vám řekne Marti o jejích květnových produktech :)


Já vás také všechny vítám u nového druhu článku a jdeme rovnou na to, protože toho tady mám víc než dost :)

Jako první zde mám balzám na rty, který jsem si koupila v malém obchůdku na výletě v Telči.
Jak jste asi již zjistili, je s příchutí melounu a meruňkového oleje. Upřímně, je mi líto ho strhnout z papíru, na kterém je přilepený, protože ten obal je vážně top! Retro obaly přímo miluju!
No řekněte, není úžasný? A mimochodem, úplně božsky voní!

Takže pokud někde uvidíte značku Topyet a tyhle super roztomilé balzámky, rozhodně neváhejte. 
Dokonce dělají i avokádovou příchuť pro muže!
Jako další zde mám tuhle tekutou rtěnku v odstínu 101 LOLITA.
Na rtech je velmi příjemná, a když zaschne, už ji jen těžce dostanete dolů.
Odstín je takový neutrální, vhodný na každodenní nošení.
Takže za mě rozhodně HOT!
Tekutých rtěnek jsem se tento měsíc rozhodně nebála, protože tady mám další, tentokrát od Rimmelu v odstínu 100 PHENOMENON a rozhodně můžu říct, že je skvělá! Doslova jsem si ji zamilovala.
Kdyby vám v tomto článku náhodou chyběl Garnier (:D), tak tady mám pro vás osvěžující odličovač očí.
Já mám hodně citlivé oči, takže mě spousta odličovačů v očích hrozně pálí. Ale tento je hrozně příjemný, takový svěží a hlavně - vůbec neštípe. Je to už moje asi páté balení :)
Jelikož mi došel můj olejíček na vlasy, koupila jsem si tento od Schwarzkopf.
Řekla bych, že je to takový průměr, ale na to, že je běžně dostupný v drogériích tak dobrý. A navíc krásně voní! :)
Tento měsíc Benefit rozdával zdarma miniaturky báze pod makeup The Pore Fessional. Zatím jsem ji nezkoušela, ale už jenom to balení mi každý den připomíná, že mám zkusit a nebudu litovat.

Ano! Právě si říkáte, proč tady mám tělový sprej z limitky Beach cruisers, která se prodávala minulý rok o prázdninách? To proto, že jsem ho dostala na Vánoce, ale přišlo mi jako blbost používát letní vůni v zimě. Proto jsem ji právě teď vytáhla a začala ji používat :)

Vůně je nádherně letní a když zavřu oči, připadám si, jako bych právě ležela někde u moře.
..aneb jak já vždy říkám, to nejlepší je vždy limitovaná edice.
A jako poslední tady mám tyhle gumičky, které spoustě lidem připomínají telefonní dráty. Určitě se můžete těšit na samostatnou recenzi, ale prozatím vám, že pokud je někde uvidíte určitě je zkuste! Nebudete litovat :)


Tak tohle už je konec našeho prvního článku z HOT AND NOT. Doufáme, že se vám líbil nebo jsme vás alespoň inspirovaly.

Mějte se krásně <3

Marti, Adél X

















CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Ahojah, skvělý článek a tu samou bázi od avonu mam, sice není špatná, ale moje víčka by potřebovaly něco silnějšího :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, ten štětec z ebay vypadá opravdu dobře! :)
    annatruksa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ten štětec mám taky, a moc ráda ho používám :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-samponu-klorane.html

    OdpovědětVymazat
  4. Super věci :) tu bázi ti závidím, protože je fakt dobrá, akorát v Ostravě tato akce nebyla :(

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat