RANDOM FOTKY #3


Ahojte všichni!
Týden se opět s týdnem sešel a my jsme zde opět s random fotkami za uplynulé dny. Předchozí random fotky si můžete prohlédnout zde: RANDOM FOTKY #1
                                                                       RANDOM FOTKY #2


Taky tak milujete třešně?
Tento týden byl ve znamení smoothie. I na našem blogu najdete pár receptů na super smoothie! 
Nová v mé sbírce :)
S novým týdnem přichází také nová knížka.
Znáte tyhle jedlé kamínky? Jsou výborné!
A ještě jedna knížka. Jsem teď v půlce a musím říct, že je super!

Od kamarádky jsem dostala tuhle bonboniéru, prostě jenom tak :)

Za domem nám roste hrozně moc vlčích máků a mně se prostě líbí!

Tohle je tedy za tento týden všechno!

Mějte se krásně! ♥

Adél a Marti X

CONVERSATION

1 komentářů:

  1. Krásné fotky. Mňam, třešně bych si dala a bože ty kamínky! Nostalgie a úplně jsem se vrátila do dětství, kdy mi je babičky kupovala :D ani jsem nevěděla, že se ještě prodávají :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat