Essence - Fun Fair (limited edition)

Všem přeji krásný den!


Protože já sama jsem vždy zvědavá, jaké limitky se chystají, jednu Vám tu ukážu. Jak jste z názvu už mohli vytušit, jedná se o limitovanou edici Fun Fair od Essence, která by měla být dostupná od července do srpna. Mně se hrozně líbí a to hlavně těmi barvami!
Už víte proč jsem si ji tak zamilovala? 
Jednotlivé produkty Vám nyní přiblížím :)

1) Zapečené stíny - tak pokud se jim tohle s pigmentací podaří, tak by to mohla být opravdu pecka!

  
Odstíny (zleva) - 01 You're mint-blowing, 02 Be my marshfellow!, 03 Plump it up!
   

2) Dále tu jsou dvě rtěnky - a jak jinak, než v pořádných letních barvách!
                                                                                                            
Odstíny (zleva) - 01 ring around the rosy, 02 sweetheart's sweet tooth

3) Tvářenky jsou dvě a jsou to uplně stejné odstíny jako rtěnky, i názvy jsou stejné, takže víte, že tvářenka s rtěnkou ladí :)

                                           

4) Rozjasňovací perly - na léto naprosto skvělá věc hlavně proto, abyste podtrhli svoje opálení!
                                          

5) Laky na nehty, který by měly mít saténově matný finish. A musím znovu říct, barvy jsou úžasné!
                                         

6) Cukrová vata na nehty. Tak tohle je super nápad! Vata je směs třpytu a prášku. Touhle směsí si posypete ještě nezaschlé nehty a je to! Máte cukrové nehty!

                                    
7) Gumičky na vlasy. Hrozně se mně líbí nápad dát gumičky na lízátko, ale co se týče kvality, tak to nevím, radši bych si koupila jiné, ale myslím, že by to byl určitě skvělý dárek k narozeninám :)
                                                   


Tohle jsou všechny věci z limitky Fun Fair.
Líbí se Vám? Chystáte se z ní něco koupit?

A zapojili jste se už do naší giveaway? :)
Mějte se krásně! ♥

Adél X

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Já musím říci, že mě teď limetka tedy moc neoslovila, jenom laky na nehty a rtěnky, ty jsou fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aww, všechno vypadá úžasně. :3 Asi si budu muset pořídit ty rozjasňovací perly. :) Těm gumičkám bych asi také moc nevěřila no. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě o těch perlách taky dost přemýšlím! :D

      Vymazat
  3. Všechno mě hrozně láká, budu muset skočit do drogérky. Ty perly mě zajímají asi nejvíc.
    http://thepearlsofmylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat