JAK ČISTÍM ŠTĚTCE?

Krásný den Vám všem,
dneska Vám nabídnu článek o tom, jak čistím své štětce.
Čištění štětců bývá často dost kontroverzní téma. Někdo čistí štětce mýdlem nebo šamponem, někdo používá čistič štětců a někdo nečistí štětce vůbec. Já naštěstí patřím k té druhé skupině a proto jsem se rozhodla Vám ukázat, jak moje čištění štětců probíhá.
Na začátek Vám ukážu hlavní aktéry tohoto článku, které vlastním a pokusím se Vám je ve stručnosti popsat.






Vlevo se nachází MAC brush cleaner. Jedno balení obsahuje 235ml a cena se pohybuje okolo 320 Kč, což je něco přes 100 korun za 100 ml.










A druhý z mých dvou čističů je Ebelin čistič štětců.  Najdete ho v drogeriích DM za cca 90 korun za 100ml. Upřímně, tenhle používám častěji, protože toho od MACu je mi trochu líto, protože tady u nás v moravských končinách je sehnat MAC nadlický úkol :D
Je celkem těžké říct, který je lepší. Na Ebelinu mě vadí jeho velmi silná alkoholová vůně, ale na MACu mě zase chybí rozprašovač, protože ten jeho dávkovač se mi moc nezamlouvá. Ale jejich čistící schopnost je stejná, takže vám oba dva mohu doporučit. Teď už je jen na Vás, jaký je pro Vás dostupnější a kolik do čističe chcete investovat. :)
Jak ale já své štětce čistím?
Dnes jsem se rozhodla Vám předvést, jak čistím svůj štětec na pudr od značky FOR YOUR BEAUTY, který jsem zakoupila v drogerii Rossmann.
Vždy vezmu štětec a nastříkám na něj čistič. Štětec vypadá po nastříkání čističe nějak takhle: 
Poté už jenom všechnu nečistotu na štětci jednoduše otřu do papírového kapesníku. Tohle mám na této metodě čistění moc ráda. Nejen, že štětce nemusí mnohdy i celou noc schnout, ale nepotřebuji k tomu nic, co bych doma nenašla.
Po otření do kapesníku už je hotovo! Je to neuvěřitelně rychlé! Poté už jsou štětce dokonale čisté a hned vhodné k dalšímu líčení.
Na závěr bych chtěla říct, že čistění štětců je nesmírně důležité, zejména pokud máte problematickou pleť. Ve štětcích se ukládá spousta bakterií a dalších věcí, které si rozhodně nechceme dávat na obličej. Proto čištění štětců rozhodně nepodceňujte! 
Zejména tahle technika je velmi rychlá a v dnešní době už dost dobře dostupná.
Tak co? Jak myjete své štětce? A vlastníte nějaký čistič štětců?

Mějte se krásně <3

Marti X





CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Dobrý článek, čistič od Berlínu mam taky a nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám doma oba čističe a jsou docela dobrý :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/vybarvi-se-2-do-oranzova.html

    OdpovědětVymazat