SMOOTHIE #2

Krásný den,
dnes jsem se rozhodla si udělat své úplně první smoothie. Adél inspirovala nejen vás, čtenáře, ale i mě. Jen jsem si trochu upravila ingredience. Článek, který psala Áďa si můžete přečíst zde: Ádino smoothie

Nejprve jsem si nachystala všechno ovoce, které budu potřebovat.


Nachystala jsem si jahody a jablka. A aby smoothie nebylo tak jednoduché, nachystala jsem si také chia semínka, které jsem zakoupila ve zdravíčku (ale jak jste se již dozvěděli od Adél, seženete je i v lékárně) a lístky máty.

Poté jsem již postupovala podle již zmiňovaného článku. Mátu jsem si nasekala na menší kousky a vložila je společně s jahodami, trochou vody a chia semínky do nádoby, ve které jsem to rozmixovala.
Pak už jsem to celé rozmixovala, přidala jablka a opět použila mixér.
No a nakonec jsem si smoothie přelila do sklenky, ozdobila kouskem jahod a lístečkem máty a dále jsem si už jenom vychutnávala naprosto dokonalé smoothie. 


Byl to můj první pokus, a myslím, že jsem to zvládla celkem obstojně. Do teď nechápu, proč jsem si tuhle mňamku neudělala dřív. Všem vám to mooc doporučuji!

A co vy, děláte si smoothie doma? A jaká je vaše nejoblíbenější kombinace?

Mějte se krásně <3

Marti X










CONVERSATION

1 komentářů:

  1. Moje každodenní závislost :-) Miluju to! P.S.: hodně úspěchů do začátků..

    OdpovědětVymazat