ANTIBAKTERIÁLNÍ GELY, BATH AND BODY WORKS

Krásný podvečer! 
Už jste slyšely o antibakteriálních gelech od Bath and Body Works? NE? Tak to jste tady správně! Rozhodla jsem se pro Vás napsat takový rychločlánek ohledně těchto gelů.


Možná jste si všimli, že v poslední době se v Česku začala rozmáhat značka Bath and Body Works, která je pověstná hlavně svými antibakteriálními gely. Jako první se objevily na Dekorativce, kde byly bleskem vyprodány, ale nezoufejte, nyní už jsou opět naskladněny. Jako další se i eshop Eosbalm rozhodl k prodeji těchto gelů a ten výběr! :O Mají k dispozici přes 40 gelů!
Jinak cena těchto gelů na těchto eshopech činí 69,- (Dekorativka) a 79,- (Eosbalm). Ano, v zahraničí se dá sehnat i za dolar, ale můžeme být rády, že vůbec k nám přišly.


Já osobně jsem ještě žádný antibakteriální gel od této značky nezkoušela, ale mám v plánu si ho v nejbližší době pořídit a zkusit, protože spousta recenzí tvrdí, že po vyzkoušení tohoto gelu už nikdy nebudete chtít ani vidět gely od Isany. :D Upřímně, už jenom ty příchutě a roztomilé malinké balení (29ml) mě nechávají neklidnou, takže předpokládám, že opět budu objednávat. :D

To už je konec tohoto velmi rychlého článku.

Věděli jste o této novince v ČR? A máte v plánu si nějaký koupit?

Mějte se krásně! ♥

Marti X

PS.: Už jste se zapojili do naší skvělé giveaway? :) Pokud ne, tak to rychle napravte!

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat