RANDOM FOTKY #1

Opět tady pro vás máme článek, ve kterém vám ukážeme alespoň kousek toho, co se kolem nás za posledních pár dní událo. Upozorňuji, že jde pouze o random fotky asi z posledních dvou týdnů. Věříme a doufáme, že vás tahle řada článků bude bavit. :)

Měla jsem šanci vyzkoušet limitovanou edici čajů Lipton a jsou super! (Byly 3 - chybí mi tam ještě příchuť Mochito, které jsem vypila ještě dřív než jsem si to stačila vyfotit :D)










Samozřejmě nesmí chybět žádná knížka. Tohle je už druhý díl a myslím, že můžu prozradit, že se můžete těšit na recenzi!

Minulý týden jsem vzala útokem také bubble tea bar. Pokud jste z Brna, rozhodně si tam zajděte. Levné, chutné a nešizené porce kuliček i želé!
Konečně máme doma kávovar!
Tento týden nám taky přišly vzorky micelární vody od Biodermy, které rozdávaly. 
Tuhle záložku jsem si koupila z Ebay a připadá mně hrozně roztomilá.
Fotka oka, tu musí mít přece každý!
Můj výtvor z výtvarného kroužku, poměrně neoriginální :D
Jako poslední tu mám výhru z drogerie DM. Hrozně mě to potěšilo!

A co je nového u vás? :)

Marti a Adél X

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Pekne fotíš , až na poslednú fotku , je taká nezaostrená :/ :) Ale inak super :)


    http://simik3.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekujeme :) ta je focená na mobil, tak asi proto :)

      Vymazat
  2. Tyjo ty pitíčka, tedy čaje bych chtěla vyzkoušet:D
    Annatruksa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky :) miluju, když něco vyhraju, takže tuším, jak si byla nadšená z výhry :)

    OdpovědětVymazat