SUMMER MUST HAVE

Krásné čtvrteční odpoledne Vám všem,
taky máte dnes tak super den jako já? Ne? Nezoufejte! Dnes totiž přicházím s článkem, který je zase po dlouhé době z odvětví fashion. Představím Vám zde své MUST  HAVE na léto.

Stále si lámete hlavu s tím, co všechno budete potřebovat v létě? Tak s tím už je konec!


Jako první tady mám šaty a sukně. Kdy jindy využít právě tyto kousky, které Vám celý rok jenom leží ve skříni?
A co říkáte na nedávnou novinku, která začala být v módě, a to maxi šaty až po zem? Za mě určitě ano!

Dalo by se říct, že takovým opakem sukní jsou kraťasy. Já osobně mám kraťasy moc ráda, zejména barevné. A co vy? Dáváte přednost šílenějším kraťáskům nebo máte radši jednobarevné?

Možná si právě říkáte, co zvolit právě k zmiňovaným kraťasům, když je venku nedýchatelno? Na tuhle otázku Vám sdělím odpověď! Crop topy. Nevíte o co jde? Jsou to krátké trička různých tvarů a vzorů, které končí těsně nad pupíkem. Na léto skvělá alternativa místo dlouhého trička!
V dokonalém outfitu samozřejmě nesmí chybět nějaké pěkné letní boty. Dáváte v létě přednost balerínkám, žabkám, lodičkám a nebo třeba slip onům? :)
Upřímně, plavky jsou pro mě v létě asi nejoblíbenějším kouskem oblečení. Naprosto miluju přehrabování plavek v obchodě a rozhodovat se, které budou lepší. Já osobně dávám přednost barevným plavkám, jednobarevné jsou pro mě nuda.
Zvolila jsem zde fotky na postavě, protože si myslím, že u plavek je tohle celkem důležitá věc :)
Jelikož sluníčko v perném létě opravdu hodně pálí, je třeba se před ním chránit slunečními brýlemi. Já sluneční brýle moc v oblibě nemám, protože jsem ještě nenašla žádné, které by mi opravdu slušely.
Nosíte alespoň vy pravidelné sluneční brýle?
Jelikož brýle mnohdy nestačí, nesmíme zapomínat ani na tuto poslední věc v seznamu, a to jsou opalovací krémy. Nechceme přece skončit červení jako rajče, no ne?


Tak tohle už je úplný konec mého MUST HAVE na léto. Doufám, že Vám alespoň trochu líbil :)

Mějte se krásně <3

Marti X

CONVERSATION

1 komentářů: