Smoothie ♥ #1

Taky jste propadli smoothie mánii? Já ano! A popravdě jsem za to ráda, tolik ovoce jsem do sebe totiž nikdy dohromady nedala.

A co je to vlastně smoothie? Je to rozmixované ovoce někdy se zeleninou, kam se často přidává voda. Nepleťte si to s koktejly, kam se přidává mlíko.
Dlouho trvalo než jsem se rozhodla si svoje první smoothie udělat. Teď ale nechápu čeho jsem se mohla bát, smoothie je totiž ta největší mňamka, která může být. Samozřejmě, nějakou dobu trvalo, než jsem zjistila, jak smoothie připravit co nejlépe. Kdo tedy začínáte, tak se toho nebojte, po pár smoothie budete vědět jak na co, kolik přidávat vody a jaké kombinace jsou dobré.
Poslední dobou jsem si hrozně oblíbila kombinaci jahodovo-banánového smoothie. Nejlepší bude, když Vám ukážu, jak si smoothie připravuji.

1. Nachystám si všechny ingredience, které potřebuji. Všechno omyji a očistím.


Já si nachystala jahody, banán, malé jablko a chia semínka. Nezapomeňte jablko okroužlat, slupka se nikdy úplně nerozmixuje a pak to není moc dobré. Pokud nemáte chia semínka tak to vůbec nevadí, s nimi je to pouze zdravější, ale chuť to nijak neovlivní :) Navíc jsou poměrně drahé, já koupila 200g za 130 Kč. Měly by být k dostání ve zdravíčku, já tyto koupila v lékárně.


2. Jako první si vždy do nádoby na mixování dám něco kolem 200 ml vody a rozlámu tam banán. Tady jsem přisypala rovnou i chia, ale je jedno, kdy je tam dáte, jsou tak malinké, že se nerozmixují.

3. Banán s vodou rozmixuji.

4. Dále do téhle směsy přidám jahody, samozřejmě že bez zelených lístků.

5. Opět znovu všechno promixuji. dělám to takhle po částech, protože smoothie je potom lépe rozmixované.

6. Pak přidám ještě jablko. Ono tam ani nejde moc cítit, ale smoothie je větší a zase o trochu zdravější.

7. No a už máme hotovo! Jednoduché, no ne? Ještě ale než nalijete smoothie do sklenice, zkuste jak chutná a popřípadě dodejte co chybí. Tedy pokud je moc vodové, přidejte ovoce a pokud je málo sladké, můžete přidat med. Protože já chtěla smoothie ještě více jahodové, tak jsem přidala jahody. A až jsem byla s chutí spokojená, tak jsem nalila do skleničky, přidala brčko, se kterým se to lépe pije (tyhle mám z Ikee a jsou skvělé) a na ozdobu jsem nakrojila jahodu na kraj sklenice.

Tak co, zkusili jste to? A děláte si smoothie doma? Jaká je vaše nejoblíbenější kombinace?

Mějte krásný zbytek soboty!

Adél X 

CONVERSATION

5 komentářů:

  1. Jéé, mňamka smoothies miluju :) u mě na blogu najdeš dva recepty na smoothies :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm to si musím udělat, protože to vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to dokonale! Dostala jsem na to hroznou chuť! :)
    Ps. Budu ráda, když se koukneš na můj blog www.lifestylebyribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, to vypadá skvěle :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/03/recenze-rtenky-mac-dneska-bych-vam.html

    OdpovědětVymazat