Přečteno #2!

Všem přeji krásný slunečný den!

Dnes jsem si pro Vás po dlouhé době připravila Přečteno. Čtení jsem totiž v červenci hodně zanedbávala. Prostě se mně nechtělo a já se do čtení nikdy nechci nutit, knížku si potom nevychutnám na 100%. Knížky budou opět 2, jako v minulém dílu Přečteno.



1) Carmen Reid - Nová holka @ Tajnosti v dívčí škole
                                             

                                             

Vlastně ani nevím, proč jsem si tuto knihu půjčila z knihovny. Obal se mně totiž vůůůbec nelíbí, působí hrozně lacině. Od knížky jsem ale moc neočekávala a tím pro mě bylo překvapující, že se mně knížka v podstatě zalíbila.

Obsah:

Gina je dívka, která je rozmazlená a rodiče jí vždy koupí co chce. Ginině matce se to ale nelíbí, a tak pošle dceru do stejné školy, kde ona za mlada studovala - internátní škola St. Jude's v Edinburgu. Tam je ubytovaná s dalšími třemi dívkami, se kterýma si postupně začne rozumět. Kniha poté vypráví o jejím životě na internátní škole a o dobrodružstvích, které Gina podniká se svými spolubydlícími. Žádné velké zápletky nečekejte, ale jako oddechovka se mně kniha dost líbila :)



2) Cylin Busby - Jednou ano, dvakrát ne


                                         

Tak tahle kniha se mně hrozně líbila! Čekala jsem, že to bude obyčejný román, který se podobá většině. Ale takový zvrat v knížce jsem dlouho nepotkala! Za mě si ji určitě musíte přečíst, kniha je čtivá a taky pěkně promyšlená.

Obsah:
West se po nehodě na kole dostane do nemocnice. Je ochrnutý a nemůže mluvit. Čas v nemocnici tráví s Olivií, sousedkou z vedlejšího pokoje. Právě Olivia mu řekne, aby mrknul jednou pro ano a dvakrát pro ne. Když Westovi jeho matka oznámí, že může podstoupit operaci, po které by opět mohl chodit a v podstat fungovat tak jako předtím, West souhlasí i přes to, že je velká možnost, že operaci nemusí přežít. Co si budeme říkat, operace probíhá v půlce knihy, a tak je asi jasné, jak operace proběhne. Co se ale stane s Olivií, do které se West zamiloval? Myslím, že konec Vás bude šokovat!


To je tedy pro tentokrát všechno! 
Jakou knihu jste naposledy četli? 

Mějte se krásně!

Adél X






CONVERSATION

5 komentářů:

  1. tak tá druhá ma celkom zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :)

    Pozývam ťa na letnú súťaž na mojom blogu :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/08/its-time-for-global-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta druhá knížka mě celkem zaujala :)

    OdpovědětVymazat