5 věcí, které byste měli udělat, než půjdete do školy! / BACK TO SCHOOL

Všem přeji krásný den!

Určitě hodně z Vás jde zítra do školy, proto jsem si pro Vás připravila článek, které byste (podle mě) měli udělat, než půjdete do školy :)

1) Vytřiďte si kosmetiku!

Vyschlé řasenky a rozbité pudry, které se stále válí a hromadí v šuplíku a ne a ne je vyhodit - někdo to zná, někdo ne, ale já mezi ty lidi rozhodně patřím. Ať už tedy do školy nastupujete nebo ne, kosmetiku si vytřiďte. Pokud jí máte moc nebo prostě víte, že některé produkty nevyužijete, zkuste i prodat na Vinted. Možná si říkáte, že se Vám to nevyplatí, protože jste za kosmetiku zaplatili víc než dostanete za prodej, ale pořád je to lepší, než když se Vám kosmetiku zkazí a Vy ji musíte vyhodit!
                            

                                    

2) Denní make-up

Make-up, který používáte každý skoro každý den si oddělte od ostatního. Například ho dejte do jiného šuplíku či kosmetické taštičky. Ráno tak nebudete ztrácet čas hledáním!

                                                

3) Umýt štětce

Štětce bychom měli umývat co nejčastěji, ale je vůbec někdo, kdo je umývá každý den? Já se je snažím umývat jednou do týdne, ale samozřejmě na to kolikrát zapomenu. Proto vezměte všechny štětce co máte a dopřejte jim pořádnou očistu! 

                     

4) Snídaňový plán

Tohle může znít hodně vtipně. Ale vím, že hodně lidí kašle na snídaně, přitom je to opravdu nejdůležitější jídlo dne. Pokud nikdy ráno nevíte co si udělat na snídani, připravte si snídaňový plán na týden a ráno se vždy jenom mrknete a hned budete vědět :D Já každé ráno snídám müsli s mlíkem a pořád mě to neomrzelo!

                                     

5) Relaxujte!

Tohle je super jednoduché! Nikdy nevíte, kdy se Vám to ve školní rok znovu povede. Proto udělejte to, co Vás baví! Já si třeba večer napustím vanu a budu se dívat na seriály :)
                                     
                                  

A to je ode mě pro dnešek všechno! 

Co máte v plánu dnes dělat Vy? 

Mějte se krásně!
Adél X



CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Ale že už nám moc času nezbývá, že? :D No, já si sice prázdniny o týden prodloužím, ale i tak je to šílené, že už se jde do školy. :/

    Osobně bych na snídani nekašlala ani omylem. Jelikož pravidelně snídám a žiju zdravě něco přes rok, tak by pro mě bylo docela šílený najednou se do školy nenasnídat.. :D Asi bych to odnesla tak, že bych sebou někde švihla. :D
    Super článek.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No :D Tak snad to dneska stihnu....Fázi relaxování už mám za sebou :D
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné tipy! Všchno už tak nějak mám splněné, kromě těch štětců na to se musím vrhnout :D
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat