Barvení vlasů! (Casting Creme Gloss)

Všem přeji krásný den!

Dneska jsem si pro Vás připravila článek o barvení a zároveň recenzi na barvu Casting Creme Gloss. První tedy něco o barvě.

                     


První, co bych měla zdůraznit je to, že barva není permanentní, ale pouze přeliv. Proto musíte počítat s tím, že barva se bude hodně vymývat. Přelivy také obecně ničí vlasy méně než permanentní barva, což je hlavní důvod, proč já přelivy používám. Tato barva také neobsahuje amoniak. Barva stojí kolem 150 Kč, ve slevě ji ale můžete pořídit za 100 Kč.



                                          

Já jsem hrozně chtěla vyzkoušet rezavou barvu, a tak jsem si vybrala odstín 834 - měděná zlatá blond.


Také dopředu musím říct, že vlasy jsem předtím měla barvené taktéž přelivem, ale od kadeřnice. Měla jsem udělané ombré, což možná na fotce poznáte, protože přeliv to nezakryl úplně.  Teď už ale myslím, že je čas, abych Vám ukázala celý postup!


1)
Jako první bylo potřeba smíchat vše, co bylo potřeba k barvení. Barvící činidlo se tedy přimíchalo k oxidačnímu činidlu, které jak můžete vidět, bylo v nádobce, která se používá přímo při barvení. To je super, nepotřebujete žádnou misku, ve které byste barvu míchali a také nepotřebujete žádný štětec!








2)
Potom jsem si lehce vlasy namočila, ale pouze tak aby byly vlhké, nikoli mokré.

Jinak jak můžete na fotce můžete vidět, měla jsem už dost velké odrosty. No fuj, barvu to už fakt potřebovalo!


 3)
 Potom už je čas na nanášení barvy!

Barvu jsem první dávala na odrostlé vlasy, protože ty byly tmavší, než vlasy barvené. Potom dala barvu do délek. Musím říct, že barvy je v balení opravdu dost. Vlasy mám asi nad prsa, možná ještě trochu delší a barvy bylo pořád dost, dokonce i zbylo! :)






4)
Barva se nechá působit 20 minut.




5)
Po 20-ti minutách je čas na to, aby se barva smyla. Barvu umývejte tak dlouho, dokud nepoteče čirá voda.






6) Až bude barva smytá, použijte závěrečnou péči.




A je hotovo! Barvení je opravdu jednoduché. Já jsem se ale nebarvila sama, bojím se, že bych barvu nenanesla všude, to by potom dopadlo! Proto mně při tom pomáhala Martinka :)




Tady můžete vidět výsledek. Já jsem zapomněla vlasy vyfotit hned po barvení, to byly mnohem více zrzavé, tady na fotce můžete vidět vlasy asi dvakrát umyté.



Shrnutí:


S barvou jsem spokojena, i když jsem čekala, že se bude vymývat méně. Teď, když mám vlasy umyté vícekrát než 2x se barva dost vymyla. Konečky mám už zase blond tak, jak byly před obarvením. A vlasy jsou spíš hnědé s teplým podtónem. Určitě to není barva, se kterou je vhodné se barvit s hnědovlásky na blondýnu. Barvu si určitě někdy koupím, ale vybrala bych si odstín, který by byl co nejvíce podobný mé barvě vlasů a udělal je jako 'moje vlasy ale hezčí'. Až se budu barvit příště, půjdu určitě ke kadeřnici. Ano, sice si připlatíte, ale v mém případě přeliv od kadeřnice vydržel lépe.



Máte zkušenosti s touto barvou? A barvíte se? 


Mějte se krásně!

Adél X




CONVERSATION

9 komentářů:

  1. Krásná barva :)) a pěkný článek, já barvy na vlasy nepoužívám, měla jsem jen jednou červený pramínek, co mi udělala teta, ale to jsem byla ještě hodně malá :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som si farbila už dva krát aj keď prvý krát som skoro dostala infarkt pretože to vyzeralo úplne inak ako malo :D možno som aj spravila chybu tým že som vlasy začala farbiť, zničila som si ich a teraz si ich musím farbiť pravidelne ... ale ty to máš pekné :)
    http://christinamajcikovaa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. já si ted barvila na červeno :) ale mám tmavé vlasy tak to moc nechytlo, spíš konečky který byly odbarvený :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi jsem si vlasy barvila, ale teď už moc ne :) Každopádně tobě se to povedlo, tvé vlasy jsou krásné :)

    Recenze na značku Freeman

    OdpovědětVymazat
  5. neviem či by som sa odvážila zmeniť si farbu vlasov, hoci mám rada zmeny, myslim si, že ina ako moja farba sa mi nehodi:) Ale vyzerá byť super :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné :) Když už bych šla do chemických barev, vzala bych si rovnou barvu, přeliv jen na zkoušku, jak bude barva vypadat. Ale stejně zatím nemám barvení v plánu. Zůstávám věrná třetím rokem henně a měděné barvě. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Hele mě se vymejvá skoro každá barva jenom proto, že jsem předtím zesvětlovala, takže bych počítala, že to bude tím, že je pod tím holt světlá. S touhle barvou jsem navíc byla nespokojená.
    Tobě ale barva moc sluší. :)
    http://celbova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné.. já mám taky, ale třešeň.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj. Chtela bych se zeptat, za jak dlouho se barva vymyje?

    OdpovědětVymazat