KOSMETICKÉ TIPY A TRIKY

Krásný den všem!
Dnes jsem si pro Vás připravila článek zase z trochu jiného soudku, než je obvyklé. Přišlo mi totiž vhodné a zajímavé oznámit Vám nějaké mé vychytávky a různé kosmetické tipy.


  • Rtěnka lze použít i místo tvářenky.

  • Třpytivé stíny lze nanášet také jako rozjasňovač.

  • Jestliže nechcete mít oční linky a jsou-li vaše řasy řidší, můžete slabě ořezanou tužkou nakreslit černé body na víčko mezi řasy, řasy se pak budou zdát hustší!

  • Malé oči rozhodně nezvětšíte, pokud celé oko olemujete černou linkou. Právě naopak!

  • Správný odstín make-upu poznáte tak, že si ho zkusíte na rozhraní tváře a krku. Pokud na tomto místě není vidět, berte ho!

  • Vůně se nejvíce rozvine tam, kde jsou tepny těsně pod kůží. Jsou to místa pod boltci, na krku, zápěstích a pod koleny.

  • Obočí zde zafixovat také lakem na vlasy.

  • Lakům na nehty nesvědčí teplo a světlo. Uložte ho do chladnějšího prostředí a uzávěrem dolů, jeho trvanlivost tím velmi prodloužíte!

  • Konturovací tužku dejte před ořezáním do lednice, bude se pak lépe ořezávat.

  • Jednou za čas nemilosrdně přeberte své kosmetické přípravky a nechte si jen ty, které jsou ještě použitelné. 



A vy mi dejte vědět, jaké tipy a triky znáte a používáte vy!


Mějte se krásně! <3

Marti X

CONVERSATION

8 komentářů:

  1. Moc pěkný článek :)
    www.life-babylove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek! Jediné, co jsem věděla bylo to s tím make up-em a konturkami. :) Díky za typ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vcelku známe, aspoň o väčšine som ja už počula, avšak lakom fixovať obočie som ešte neskúšala, moja spolubývajúca na intráku na to však bola odborníčka. Ja poznám napr. trik na objem rias - naniesť si jednu vrstvu riasenky, ešte kým nezaschne naniesť pleťový púder a následne ďalšiu vrstvu. Fakt to funguje. Stále hľadám inak niečo, ako by som zabránila linkám sa po čase otláčať na viečku, skúšam púdre, bázy no nič nejako nezaberá.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  4. Já si za peníze, co jsem dostala k narozeninám, pořídila tady lifting řas. A to je teprve skvělé. Krásně zahuštěné a nemusím pořád používat řasenku. Jsem na výběr dekorativní kosmetiky hodně háklivá. U některých řasenek se mi stalo, že mi i opuchly oči. Takže za mě jedině lifting. Ostatní typy jsou super. A ten typ se zalakováním obočí je super. To vyzkouším.

    OdpovědětVymazat