BACK TO SCHOOL / DIY SEŠITY

Krásný den všem!
Jelikož škola se blíží rychlostí blesku, rozhodly jsme se s Adél pro vás připravit pár článků zaměřených na Back to school. Doufáme, že se Vám tahle série článků bude alespoň trochu líbit :)
Dnes jsem si pro vás nachystala úplně první diy článek na tomto blogu. Jak už jste si přečetli v nadpisu, bude se jednat o vlatnoručně ozdobené sešity.



Celkem jsem si pro vás přichystala 3 druhy sešitů. Tak rychle do toho!


1) Ať žijí zvířata!
Na tento sešit můžete zvolit vlastně úplně jakýkoliv motiv ze zvířecí říše. Já se inspirovala zebrami.

Co budete potřebovat?
  • barevné papíry
  • nůžky
  • lepidlo
  • lepící pásku
  • tužku
  • sešit
1) Jako první jsem si olepila sešit (v mém případě) bílým papírem. Já jsem používala normální tyčinkové lepidlo, ale můžete použít klidně i tekuté. Hřbet sešitu jsem si radši pojistila lepicí páskou. (= olepila jsem hřbet lepící páskou)
2) Na černý papír jsem si nakreslila vlnky, které jsem poté vystřihla a nalepila na bílý sešit.
3) No a nakonec jsem si udělala také z černého papíru jmenovku, protože sešity bez jmenovky nemám moc v oblibě. Já si naprosto zamilovala takový tvar jmenovky, protože normální obdélník je na mě moc nudný.
4) Máte hotovo!

Přední strana / Zadní strana



2) Milujeme proužky!
Tento sešit je vlastně úplně jednoduchý, ale hrozně mrkavý!

Co budete potřebovat?
  • barevné papíry
  • nůžky
  • lepidlo
  • lepicí pásku
  • tužku
  • pravítko
  • sešit
1) Nejprve si zvolte jaké barevné papíry chcete používat a nastříhejte si z nich proužky. Můžete stříhat stejně široké, nebo klidně každý jiné šířky. Já stříhala proužky široké 1 cm.
2) No a teď už jenom začít lepit proužky vedle sebe přímo na sešit.
3) Poté jsem si proužky sestříhala a ohla přes hranu a přilepila k zadní straně. (viz. foto)
4) Už zbývá jenom jmenovka. 
Tip: pokud jste si zašpinili i přední stranu proužků od lepidla, přestříkejte hotový sešit lakem na vlasy. Lepidlo ztvrdne a vy se nemusíte bát, že se Vám sešit někam přilepí. :)



Návod, bod 3
Přední strana / Zadní strana





3) Sešity inspirované tumblr obrázky!
Tak tyto sešity jsem si přímo zamilovala! Proto jsem pro vás vytvořila dvě verze.


Co budete potřebovat?
  • staré časopisy
  • barevné papíry
  • nůžky
  • tužku
  • lepidlo
  • sešit

1) Vystříhejte si z časopisů různé obrázky. Můžete si vystříhat trojúhelníčky, popřípadě kolečka.
2) Nalepte si je (viz. fotka) na samostatný bílý papír formátu A5.
3) Nalepte na něj i jmenovku, pokud chcete.
4) Zadní stranu sešitu zahalte do barevného papíru, vypadá to pak lépe.
5) No a už zbývá pouze nalepit bílý papír s motivy na přední stranu sešitu.
6) Já ještě olepila hřbet sešitu lepící páskou, aby vše skvěle drželo.


Tak do tady tohoto jsem se přímo zamilovala!


Pokud máte i vy nějaký tip, jak si vyzdobit sešit, tak šup s ním do komentářů!

Já Vám všem přeji příjemný vstup do nového školního roku, ať vám letos vyjde vše tak, jak si přejete!

Mějte se kráásně! <3

Marti X





CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Sešity jsou moc pěkné! :) Taky jsem dělala nějaké Diy, ale nakonec jsem to nedala na blog.

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Kočko, ty jsou mega elegantní, to se ti fakt povedlo, brala bych! ((:

    http://neweresth.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné sešity, minulý rok jsem si všechny sešity dělala časopisové, ale letos se mi nějak vůbec nechce, ale uvidím k čemu se nakonec dokopu. :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten posledný je naj, a tie menovky sú úplne super, majú perfektný tvar :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle DIY se mi vždycky moc líbilo, ale nikdy jsem nepřekonala mojí lenost a sešity si takto krásně neozdobila.. :( Ale věřím, že se z nich musí učit mnohem líp, jak z těch z obchodů :)

    OdpovědětVymazat