LÍČENÍ PODLE CELEBRIT - Lea Michele #2

Všem přeji krásný den! 

Jak už možná víte, pořádáme projekt líčení podle celebrit. První část jste již mohli vidět u Marti.


LEA MICHELE

Talentovaná, inspirativní, silná, soucitná, okouzlující, ambiciózní. Takovými slovy bych ji mohla popsat, ale klidně bych mohla pokračovat dál a dál. Proč? Lea totiž taková prostě je! Díky jejím skvělým vlastnostem je moje nejoblíbenější zpěvačka. A samozřejmě i kvůli jejímu hlasu. U Marti jste již mohli vidět nějaké písničky z jejího alba Louder, které jsou převážně popové. Podle mě Lei jdou víc klasické muzikálové písně. Pár jsem jich Vám dala na ukázku: 

My man

On my own




Ale samozřejmě, Lea zní skvěle v každé písničce. Chci Vám sem dát i písničky, které jsou podle mě nejsmutnější, jaké jsem kdy slyšela. 
První je ze seriálu Glee. Jak možná někteří víte, Lee zemřel přítel, který v Glee hrál také. Proto udělali jeden díl věnovaný speciálně jemu. A právě tam mu Lea zpívá na poctu písničku Make you feel my love.
Druhá písnička se jmenuje If you say so a nachází se na Leiném albu Louder. A proč je smutná? Právě slova If you say so (když to říkáš) byly poslední slova Coryho, které Lea slyšela. No každopádně, celé je to popsané v písni.



                                          
                                                               Make you feel my love

                                         
If you say so



Já sem prostě musím i dát pár fotek Coryho s Leou. Byli opravdu krásný pár.





                   




Momentálně má Lea nového přítele Matthewa, který se i objevil ve videoklipu On my way.




Lea vydala už jednu svoji knihu, která se jmenuje Brunette Ambition. Já sama ji mám doma a můžu ji všem vřele doporučit! V knize můžete najít naprosto vše. Její dětství, jak cvičí, tipy na líčení, zdravé recepty, jak mít skvělé přátelství a tak dále. Vždycky se k ní ráda vracím, protože podle mě je kniha opravdu skvělá a za ty peníze (500-600 Kč) opravdu stojí!

                      

Na podzim má vyjít další kniha s názvem You first a já si ji určitě koupím!

                     

Jak už jsem taky říkala, zatím vydala jedno album Louder, ale už pracuje na dalším!

                                
               


A ještě taková poslední Leina novinka je, že se objeví v novém seriálu Scream Queens, který začne v září. Kromě Lei si v seriálu zahraje například Ariana Grande, Emma Roberts nebo i Nick Jonas!

     
                               


A teď už líčení!


Líčila jsem se podle této fotky:



No nevím nevím, moc se mně líčení nepovedlo. Někdy příště to snad bude lepší :D




Bohužel kvůli tmavým deštivým dnům jsem musela použít blesk, který hodně fotky přesvěcuje. 

Použité produkty:



- Catrice Nude Purism paletka
- Catrice rozjasňovač
- Rtěnka Astor - 007 Bubbly
- Tvářenka Essence - 30 life's a cherry
- mono stín UMA -
- bronzer NYC
- pudr Stay Matte
- Catrice Camouflage cream
- Avon báze pod oční stíny
- řasenka Maybelline
- gel na obočí Essence make me brow
- tužka na obočí Astor



A to je všechno!

Chci poděkovat všem, co se tohoto projektu zúčastnili, bylo skvělé s Vámi pracovat! Určitě se podívejte na blogy holek, které se zapojily!

https://wormake.blogspot.cz (Hevi) - Katy Perry
https://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.cz  (Adriana) - Audrey Hepburn
https://lucieka.blogspot.cz    (Lucie Katrnakova) - Miley Cyrus
https://www.mejserada.cz (Radka) - Nicki Minaj
https://kristymignonne.blogspot.cz (Kristy) - Megan Fox
https://pinkshaaark.blogspot.cz (Zuzka) - Demi Lovato
https://stastnamama.blogspot.cz (Míša) - Ariana Grande

Mějte se krásně! 

Adél X




CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Je to krásné :) Podle mě se ti to moc povedlo a moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto vyzerá skvelo. Určite to vyskúšam aj ja. Wau

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat