SNOW IS GONE / OUTFIT


Já Vás vítám u prvního outfitu v roce 2016. Nebudu se opakovat a psát, že doufám, že všechno bude ještě lepší než v roce minulém. Ostatně jaký si to uděláš, takový to máš.
Leden přišel se sněhem, ale nyní už po sněhu není ani památky, tedy, alespoň u nás. Jedinou výhodu, kterou na tom vidím, je ta, že můžu opět nosit vyšší boty bez toho, sniž bych někde spadla. (:D)

Kabát - HM, Rifle - CA, Boty - HM, taška - Primark, Šála - Bershka, Cardigan - ?, Tričko - New Yorker




Co vy? Máte rádi sníh? :)

Mějte se krásně! <3

Marti X

CONVERSATION

14 komentářů:

  1. Byla bych radši kdyby sníh nebyl :D Moc ti to sluší!

    Rimmel London Lipstick

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi sa mi páči kabátik, šál a tričko! :) Inak mne sneh vôbec nechýba, mne sa vždy šmýka aj bez opätkov, také mám ja šťastie. :D

    Nechceš sa navzájom sledovať? Bola by som moc rada. :)
    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Určitě, budu moc ráda :) Máš to tam!

      Vymazat
  3. Jé tríčo mám zrovna na sobě ale v černé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky váhala, jestli vzít v černé nebo bílé! :)

      Vymazat
  4. Krásný outfit, moc se mi líbí ten kabát, jen ta taška se mi k tomu moc nehodí, ale to je detail. :)

    fancy-ss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by se k tomu taky určitě hodila nějaká jiná, ale když ona je tak strašně praktická! :D

      Vymazat
  5. Já sníh miluju a hlavně sporty zimní :) Krásný kabátek a ta taška je výstižná! :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  6. love the outfit, would you like to follow each other, let me know? xoxo

    thefurthestthingfromperfect.blogspot.com

    OdpovědětVymazat