HOT AND NOT IN DECEMBER #1

Krásný den Vám všem!
Leden už je opět tady a to znamená i další díl Hot and Not. Minulý měsíc tento článek nevyšel, protože jsme téměř nic nového neměly, takže to nemělo smysl. Ale zato za prosinec toho máme tolik, že se můžete těšit rovnou na dva díly! Tak hurá na to!






Jako první tady mám rtěnku od NYC v odstínu 443 Purple Crush. Rtěnky od této značky bych zařadila mezi takový střed. Jsou hezky pigmentované, ale jejich výdrž není zas tak úplně skvělá.
Tento odstín je něco mezi hezkou burgundy a malinovou s kapkou perleti. No prostě skvělý odstín na podzim a zimu!
Za mě spíše HOT.






 Jako další tady mám lak od Rimmelu v odstínu 320 Rapid Ruby. Laky od Rimmelu jsou sázka na jistotu, takže ani tento není výjimkou, Příjemný červený odstín, který se hodí kamkoliv. Vy se můžete už teď těšit na článek, který se bude zabývat výhradně laky na nehty!
V lacích na nehty rozhodně ještě nekončím, protože jsem si koupila také svůj orvní Essie lak v odstínu 788 To Buy Or Not To Buy. Název odstínu je naprosto skvělý a vystihující! Krásná barvička na jaro! Zkrátka obrovské HOT!
Jak jste mohli vidět v Nákupech z Primarku, koupila jsem si tam tento antibakteriální gel. Já moc rozdíly v antibakteriálních gelech nevidím, takže moc neposoudím. Každopádně voní příjemně a asi i dobře funguje. Gel od Bath and Body Works to úplně není, ale také se pohybujeme v úplně jiné cenové relaci. Mě vyhovuje a kdybych měla příležitost si koupit další, udělám to!




K Vánocům patří také jejich typická vůně svíček. Já si proto pořídila vosk od Yankee Candle ve vůni Christmas Eve. Voní úúplně naprosto božsky! Ne nadarmo je to nejprodávanější vosk v Americe. Cítím z něj tak skvělou vůni zimy, Vánoc. Jako vždy, Yankee Candle nezklamalo!



Nevím jak vy, ale já si v poslední době naprosto zamilovala burgundy rtěnky, která mě asi ještě dlouho neopustí! Proto když jsem viděla tuhle tužku na rty od Maybelline ve slevě, rovnou jsem byla u pokladny a domů si odnášela skvělou burgundy barvu v odstínu 310 Berry Much. Spousta blogerek ji chválí a já nebudu výjimkou, skvěle drží, pigmentace je super a vůbec mi vyhovuje celý její koncept.

Při svých cestách po Rakousku jsem si také musela koupit Carmex. Zvolila jsem klasické balení, které je podle mého nejlepší. Tohle je balzám, který léčí!! Lepší balzám jsem nikdy neměla. O to víc mě mrzí, že už jsem ho stihla někde ztratit :D No jo, měla bych si projít své kabelky..








 Používáte kokosový olej? Já furt! V kuchyni, kosmetika, zkrátka všude možně. Proto jsem si také pořídila nové balení, jak jinak než v DMku. Pokud nepoužíváte, tak rozhodně začněte, protože nebudete litovat! Dlouhodobé HOT!

Když jsem byla v DM drogérii a viděla jsem tam ve slevovém košíčku tento Lip cream od Essence z limitky Urbaniced, musela jsem ho mít! Zvolila jsem růžovější odstín, protože jsem do takových odstínů byla v poslední době naprostý blázen. Musím ale říct, že tohle byl obrovský krok vedle. Vůbec nedrží, pigmentace celkem ujde, ale co je nejhorší, tak po chvíli na rtech začne hrozně žmolkovat, což vypadá opravdu příšerně! Co ale oceňuji je to, že součástí balení je i malý štěteček. 








 Tento měsíc se ke mně dostalo také toto kvatro od Loréalu. Musím říct, že je skvěle pigmentované a do jednoho stínu jsem se naprosto zamilovala. Skvělé odstíny na denní nošení. Líbí se mi také obal, který vypadá luxusně. Co bych ale změnila, je to, že tvar stínů by mohl být klasicky čtveratý, protože se stíny celkem špatně nabírají. Každopádně HOT!







Jelikož Balea vydala jejich nové micelární vody, musela jsem i já jednu z nich zkusit. Zvolila jsem tu na citlivou pokožku, kterou opravdu mám. Musím říct, že mě opravdu dost překvapila. Přirovnala bych ji klidně k růžové micelárce od Biodermy. Jediný rozdíl je ten, že balea neodlíčí řasenku tak dokonale jako Bioderma. Ale jinak velké překvapení. HOT!  





Od Dermacolu jsem vyzkoušela už téměř všechny sprcháče, ale černou třešeň jsem ve sprše ještě neměla. Nezklamala. Krásná, celkem sladká vůně, která mi opravdu připomíná třešně. Dermacol sprcháče prostě umí. Nyní se chystám na jejich novinku, což je hruška, která bude podle mě na zimu taky naprosto super. Pokud sprcháče od Dermacolu nekupujete, tak rozhodně začněte a nevyhazujte peníze za nějaké jiné šmejdy. Tyto se přitom dají sehnat i za 40 korun!





Šampony od Syossu používám už pěkně dlouho a stále mě nezklamaly, za což jsem moc ráda. Takže Vás vůbec nepřekvapí, že jsem v drogérii sáhla opět po této značce. Nyní jsem zvolila typ pro úplnou regeneraci vlasů. Myslím, že vám s klidným srdcem můžu doporučit všechny jejich šampony. :)



Jeden Carmex už vlastním a jsem do něho naprosto zamilovaná! Tento Carmex má příchuť limetky, což je taková příjemná kyselá příchuť. Oproti granátovému jablku je tento jakoby více máslový, takže se lépe nanáší, na druhou stranu rychleji ubývá. Nemůžu mu nic vytknout, opravdu ke Carmexu se budu vždy vracet!

Oleje na vlasy jsou pro moje vysušené vlasy nutnost.Většinou používám z kadeřnických salónů, ale tento na svoji cenu není vůbec špatný. Vlasy vyhladí a dodá jim lesk. Proto nevidím důvod, proč tento produkt neoznačit jako HOT!



Rozhodla jsem se vyzkoušet i nový Camouflage cream od Catrice. Kalíškovou verzi miluji a používám dennodenně. Tahle tekutá verze mně mnohem více sedí pod oči, vypadá mnohem přirozeněji. Taky je to krásně světlý odstín, takže bude sedět i opravdu světlým typům. Za mě tedy velké HOT!

¨

Mám tu i obyčejnou sůl do koupele, která má oproti ostatním co mám doma výraznou vůni, což mně vyhovuje a nijak při koupání neobtěžuje.


Dalším produktem tu mám paletku od The Balm. Nemám jí co vytknout - miluji její originální papírové balení i stíny, opravdu moc povedené!


¨

Dále Vám ukážu Yankee Candle vosk. Je to opravdu velmi příjemná jemná květinová vůně. Nejspíš si ji schovám,až se oteplí, protože se hodí spíše do jarního období.


Rtěnky od Essence sice ve výdrži nijak nevynikají, ale mně velmi vyhovuje jejich konzistence a hydratace. Odstín Barely there! je výraznější nude, do hněda s nádechem červené. Což se hodí, pokud si netroufáte na výrazné rty na běžné líčení jako já. Příjemná je i cena, která je myslím 70 Kč, takže pokud hledáte rtěnku podobných vlastností, po této určitě sáhněte.



Chtěla jsem vyzkoušet jak vlastně tento beauty blender funguje. Protože se mně nechtělo za tuto houbičku dávat 400 Kč, vyzkoušela jsem tento ani ne za 20 Kč z Aliexpressu. Nevím, jestli je to tím, že je tento nekvalitní, ale mně se s ním prostě blbě pracuje. V houbičce zůstane skoro všechen make-up a na pleť se téměř žádný nedostane. Na korektor je poměrně dobrý, ale i tak se podle mě lépe zapracovává se štětcem nebo prsty. Za mě tedy NOT!



Po paletkách 32 stínů od Makeup Revolution jsem pokukovala už dlouho. Nakonec se ke mně dostala tato typu Affirmation, ve které se nachází především světlé, hnědé, fialové, šedé a černé stíny. Pro mě tedy paletka, se kterou se můžu vyhrát a udělat s ní jak nenápadné každodenní líčení, tak dramatické večerní. Pigmentace je skvělá, tak i výdrž. Jsou trošku prášivé, ale nic, na co bych nebyla zvyklá. Za mě tedy dostává jedno velké HOT!



Dlouho jsem hledala šampon, který by mně opravdu vyhovoval a tento je naprosto skvělý. Popravdě, nevím, jak moc ho Vám mám popsat, ale s mými vlasy to prostě umí zázraky. Takže pokud jste na lovu úžasného šamponu, zkuste tento.


¨

Ještě něco do koupele, tentokrát pěnu, která je čistě zimní záležitost. Nevím, jestli miluju více to roztomilé sněhulákové balení nebo neodolatelnou pomerančovo brusinkovou vůni. Tak jako tak, pokud budete mít šanci, určitě ho nenechte jen tak!


Sprchové gely od Yves Rocher mám hrozně ráda a tento je asi můj úplně nejoblíbenější. Nejsem moc příznivcem kávových vůni, protože 95% z nich je prostě hrozně umělá. Ale toto je úplně něco jiného. Říkám Vám, já jsem zamilovaná! Pokud jste nezkoušeli, běžte co nejdříve do nejbližšího Yves Rocher a určitě ho očuchejte. A pokud nebudete aspoň o jeho koupi uvažovat, budu se opravdu divit. Takže jak jinak, než dát tomuto produktu HOT!


Konečně jsem našla svého šampióna na odličování! Řasenku sundá za pár vteřin jako nic. Takže já se k němu budu určitě vracet, dokud nenajdu něco lepšího. Takže opět HOT!


Toto je tedy konec první části a Vy se už těšte na druhou! 

Zkoušeli jste již nějakou věc z těchto produktů?


Mějte se krásně!
Adél a Marti X

CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Taky jsem si pořídila kokosový olej a nemůžu si ho vynachválit :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  2. Mám všechny ze zmíněných rtěnek a ani s jednou nejsem spokojená. :/

    www.byjennm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat