☼☼☼2016 WISHLIST☼☼☼

Všem přeji krásný den! 

S rokem 2016 přichází i nové sny a cíle, a protože ty kosmetické patří mezi více uskutečnitelné než například podívat se do Ameriky, rozhodla jsem se udělat si wishlist věcí, které si opravdu chci koupit a jsem si i téměř jistá, že do konce roku tyto všechny produkty budou moje! Nebo aspoň doufám!



Dokreslování obočí patří mezi mou nutnou každodenní rutinu, takže tento set na obočí od Estyle mě nenechala jen tak chladnou. S Estyle mám moc dobrou zkušenost a právě jeden stín z paletky očních stínů momentálně na obočí používám. Paletka obsahuje dva stíny, jak jinak než jeden světlejší, který já používám asi na první 2/3  obočí a tmavší, kterým dokresluji konec. V paletce naleznete také vosk, který ani nevím, jestli bych tak úplně využila, protože moje neviditelné málo husté obočí to ani nemá zapotřebí.


Rozjasňování poslední dobou patří mezi moje oblíbené části v make upu. Nejspíš všichni znají Mary lou manizer od The Balm. Párkrát jsem na něho koukala u Marti a fakt se mně líbí, má naprosto dokonalou barvu!


Značka Tigi mě lákala už delší dobu. Když jsem se tedy konečně rozhoupala a koupila jsem si jejich šampon, zjistila jsem, že je úžasný! Co teprve tedy bude maska na vlasy! Moje suché a poškozené vlasy přímo volají o pomoc, takže doufám, že se co nejdřív vydám do Brna, kde si tento zázrak koupím.


K rozjasňování patří i konturování. Po konturovacím pudru Bahama mama opět od The Balm taky už delší dobu pokukuju. Co jsem viděla, tak má opravdu dobrou barvu, podle různých swatchů by měl být ještě o něco hnědší než například známý Hoola od Benefit. Takže na konturování ideál.  A navíc, od Hoola je asi třikrát levnější. Takže co víc?


Oční stíny používám dennodenně a z 99% jen v neutrálních odstínech. Proto chci zainvestovat do paletky, která mně to vrátí. Too Faced je mně poslední dobou víc a víc sympatická. Paletka Natural Eyes mě zaujala ze všech jejich paletek úplně nejvíc a o každém stínu bych mohla říct, že bych ho klidně nosila každý den.


Konečně tu máme poslední produkt! Na makeup Colorstay od značky Revlon slyším jen a jen samou chválu. Letos se má tato značka dostat i do sítě DM, takže s dostupností by již neměl být problém. Chválím i výběr odstínů, kde si najdou svůj odstín i ty nejsvětlejší typy.



A jsme konečně u konce!

Po jakých produktech nejvíce toužíte v tomto roce Vy? 


Mějte se krásně!
Adél X


CONVERSATION

16 komentářů:

  1. To bude super,že Revlon bude i v drogeriích :) Také bych chtěla zkusit rozjasňovač a bronzer,tak jsem si vyhlídla od Sleeku to jejich slavné duo :) Nad značkou Estyle také začinám silně uvažovat :) Já si letos přeji hlavně zrcadlovku :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O duu od Sleeku jsem taky přemýšlela :) Na E style určitě mrkni! :)

      Vymazat
  2. Paletku na obočí od E style mám a je super. Mary Lou je nejlepší rozjasňovač! Co ho mám jiný nechci.
    Krásná přání, ať se všechna vyplní! Já si přeji paletku Electric od Urban Decay.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned o důvod víc, proč si tyto dvě věci koupit! :)
      Electric je krásná, pro mě ale neunositelná :/

      Vymazat
  3. Mary-Lou moc doporučuji, peckový věcička.A paletku bych brala taky, mít jich méně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou se u mně paletky hrozně hromadí, ale musím si říkat, že je využívám každý den, takže nevadí, že jich mám tolik :D

      Vymazat
  4. Paletka Natural Eyes vyzerá vážne úžasne, budem sa po nej musieť pozrieť aj ja :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  5. pěkné věci :) po té paletce Natural Eyes se taky dost dívám tak snad si ji koupím :D :)
    Simma Blog

    OdpovědětVymazat
  6. Bahama mama by som brala takisto! Pekné vecičky. :)

    Nechceš sa navzájom sledovať? :)
    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna dneska jsem projížděla The Balm stránky, mají nějaký nový dlouhotrvající lesk na rty a moc se mi líbil a taky už mám u nich dlouho vyhlídlý pudr :) I když tim rozjasňovačem, co jsi vybrala ty, bych taky nepohrdla :D Achjo

    OdpovědětVymazat