RECENZE / DERMACOL IMPERIAL MAKEUP

Krásný den Vám všem!
Dneska jsme si pro Vás přichystaly zase jednu recenzi. Ta dnešní bude na makeup od Dermacolu, který obsahuje výtažky z orchideje. Tak se na něj pojďme podívat!



Dermacol je česká značka, která vznikla na počátku 60. let. A můžou se pyšnit tím, že každý 4. makeup, který se v Česku prodá, je značky Dermacol.
Já moc produktů od značky Dermacol nemám, takže se s ní teprve poznávám. Co vy? Máte značku Dermacol rádi?

Imperial Makeup od Dermacolu obsahuje výtažky z orchideje a vaši pleť má za úkol sjednotit a projasnit. Obsahuje také hedvábné silikony a právě díky těm se krásně na tváři roztírá. Mně však nezpůsobily na pleti žádnou alergickou reakci.
Makeup je balený v obyčejné tubě. Jak je makeup tekutý, tak mi trochu vadí, otvírání mám pak hodně špinavé, takže bych raději ocenila balení s pumpičkou. Jinak se mi balení moc líbí (není ve skle, takže není vůbec těžké) a je také hezky skladné.


Můžete ho sehnat ve čtyřech odstínech - pale, fair, nude a tan. Já jsem samozřejmě majitelkou toho nejsvětlejšího, u kterého opravdu oceňuju ten nejsvětlejší odstín, je opravdu světlý, vhodný pro bledule. Není vůbec do oranžova a mně celkem vyhovuje, ale dá se míchat i s tmavšími makeupy, takže žádný problém. Ještě bych možná potřebovala odstín trochu více do žluta, ale to už je zase zcela individuální věc.
Makeup je tekutější, není vůbec nějaký hutný či těžký. Konzistencí mi připomíná spíše tónováky, s klasickými makeupy to nemá nic společného. Vůně mě překvapivě vůbec nevadí, jak to bývá zvykem. Je taková typická, kterou voní snad všechny produkty od Dermacolu, připomíná mi kosmetiku mých babiček. Vůně je však cítit jenom při aplikaci, při nošení vůbec.


Makeup kryje opravdu lehce, ale můžete ho navrstvit, na nedokonalosti je však potřeba použít korektor. Schne sice do matna, ale pokud máte mastnější pleť tak jednoznačně doporučuji přepudrovat a to i během dne, protože se váš obličej začně po nějaké době lesknout. Musím ocenit, že makeup vůbec nezalézá do vrásek, jak bývá u makeupů zvykem. Musím také pochválit, že mě makeup vůbec nevysušuje, co také velmi oceňuji.
Výsledný efekt je na tváři moc pěkný, pleť vypadá sjednoceně, ale nedělá efekt masky, právě díky tomu nižšímu krytí. 



Celkově bych makeup jednoznačně doporučila! A to zejména těm, kteří mají normální až mastnou pleť, protože si myslím, že ten, kdo má suchou pleť by měl použít pod makeup alespoň krém nebo bázi. Makeup je opravdu lehký, takže nějaký efekt masky vám vůbec nemusí trápit. Výdrž makeupu je také dost obstojná, protože od rána se mnou vydrží s jedním zapudrováním až do pozdních odpoledních hodin. Cena je také velkým plusem. Můžete ho sehnat v drogeriích Rossmann, Teta i DM a občas ho seženete ve slevě i okolo 100,-, což je opravdu téměř zdarma.
Já mám tento makeup moc ráda, líbí se mi, že není tak moc krycí, jak ty ostatní, které vlastním. Makeup splňuje téměř vše, co slibuje, takže Vám ho můžu jenom doporučit!

Online ho můžete sehnat ZDE.

Máte i vy zkušenost s tímto makeupem? :)


Mějte se krásně! <3

Marti X


CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Já jsem tento makeup měla ve vzorecku a dost mi vyhovoval :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš možnost, tak si ho určitě pořiď, je super :)

      Vymazat
  2. Tento make up sice nemám, ale už jsem po něm v drogérii pokukovala, ale nedostala jsem se ještě ke koupi. Po této recenzi se po něm znova podívám a konečně už koupím, protože vypadá skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu skvělý :) Byla jsem hrozně překvapená

      Vymazat
  3. Musím zkusit. Já mám od dermacolu makeupy docela ráda, teď používám Caviar :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas od Dermacolu ještě žádný neměla a tento mně opravdu hodně překvapil :)

      Vymazat