KRÁSNÁ KAŽDÝ DEN

Krásný den Vám všem!
Dnešním článkem náš blog opět trochu oživíme, co vy na to? 
Dnes to bude tedy o eshopu KRÁSNÁ KAŽDÝ DEN, na kterém najdete nepřeberné množství přírodní kosmetiky. Je to kosmetika, která si nejenom říká přírodní, ale přírodní i je! Není v ní totiž chemie, jak někdy bývá zvykem. Problém nastal až ve chvíli, kdy jsme si měly vybrat nějaké dva produkty z jejich nabídky, protože na eshopu toho najdete opravdu spoustu a snad každá věc nás lákala. Nakonec jsme vybrali čistící pěnu a sérum.

Co musíme na úvod určitě zmínit je to, že s eshopem je opravdu super milá domluva. Tak sympatickou majitelku jsme už dlouho nezažily! Navíc je to kosmetika, která pochází ze Slovenska! 

Další příjemné překvapení přišlo hned po otevření krabice. Očekávaly jsme totiž jenom nějak naházené věci v krabici, což byl ten největší omyl. Balíček byl zabalen v krásném papíru a k cedulce byla přilepena větvička levandule, která bohužel úplně nepřežila přepravu poštou, ale nic se neděje, protože celý balíček díky ní kráásně voněl. <3




Sérum je určeno pro mastnou a problematickou pleť. Jeho hlavní složkou je sklava, což je olej získávaný z oliv, který zesiluje růst nových buněk, pomáhá léčit jizvy a udržuje pleť hydratovanou.
Složení: jojobový olej, olej z hroznových jader, mandlový olej, šípkový olej, olivový skvalan, esenciální oleje.

Obal tohoto produktu je, aspoň podle mě, naprosto nádherný a skleněná lahvička tento produkt posunuje úplně na jinou úroveň.
Vůně by možná mohla někomu vadit, jelikož je čistě přírodní, voní lehce po heřmánkově a po citronové trávě. Mně je ale teda hrozně příjemná.



Sérum můžete použít jako denní i noční krém, já ho používám pravidelně každý večer. Stačí si do dlaně nakapat malé množství (2-3 kapky)  a rozetřít po pleti. Pokud nanesete séra více, do pleti se nevsákne a i ráno po probuzení budete mít pleť stále mastnou. Pleť je po séru hezky vyživená a já mám pocit, že mně ji i zlepšuje. Cena je 489 Kč, což je možná vyšší cena, ale vzhledem k velikosti balení (50 ml) Vám určitě vydrží několik měsíců!





A druhou věcí, kterou jsem si na eshopu vybrala je čistící pěna na mastnou pleť. Já jsem si v poslední době na čistící pěny zvykla, takže to pro mě nebyla žádná změna, ale aspoň jsem měla s čím srovnávat. Pěna obsahuje mimo jiné také ricinový, čajovníkový a kmínový olej, eukalyptus a aktivní uhlí, díky kterému je pěna právě tak tmavé barvy.  


Pěna čistí zanesenou pleť až do hloubky a zanechává ji krásně matnou. Já ji používám každý den na odstranění makeupu a jiných nečistot. Musím říct, že mě hrozně překvapilo, jak moc pěna funguje. Krásně pleť vyčistí, pak už stačí ji jenom přejet micelární vodou a je hotovo! Má opravdu velmi příjemnou strukturu, která voní po citrónech, což je po náročném dni vždy velmi osvěžující, takže to také moc oceňuji!


Na eshopu najdete více druhů pěn určené právě na váš typ pleti. 125 ml vás vyjde asi na 350 korun, ale věřte mi, že to za tu cenu opravdu stojí! Už jenom kvůli tomu úžasně roztomilému balení, no řekněte sami <3
Celkově jsem s pěnou moc spokojená a jednoznačně Vám ji doporučuji, nenašla jsem na ní ani jednu negativní věc! :)


Znáte tento eshop? A zkoušeli jste už z něho něco?


Mějte se krásně! <3

Marti a Adél X

CONVERSATION

7 komentářů:

  1. Tento e-shop znám a už jsem i objednávala, konkrétně růžovou vodu od Dulcia a kofeinový oční krém, s vodou jsem spokojena velmi, ale krém pro mně není. Pálí mně. Jinak to balení od e-shopu KrasnaKazdyDen.cz je úžasné. Velmi se mi to líbí a moc to potěší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na růžovou vodu určitě kouknu :) a s tím balením máš naprostou pravdu, je opravdu moc roztomilé

      Vymazat
  2. Z eshopu jsem ještě nikdy nezkoušela, ale hrozně bych chtěla. Přijde mi jako ten nejrozmilejší internetový obchůdek vůbec! A vybrala sis moc krásné věci, těším se na recenze :)

    Kosmetické radosti

    OdpovědětVymazat
  3. KKD znám a miluji ho :-) Majitelka Míša je úžasná, její balíčky jsou tak osobní. Měla jsem kofeinový krém a byl super (recenze na blogu) a teď používám jílovou masku a tělové suflé, které je luxusní. Recenzi napíši brzy.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Míša je fakt super člověk :) a na recenze se moc těšíme!

      Vymazat
  4. Na e-shop už nejakú tú dobu pokukujem a uvažujem nad ílovou maskou na pleť, ale ako sa poznám, tak nezostanem iba pri jednom produkte, ale peňaženka zaplače :D

    www.simonazacko.com

    OdpovědětVymazat