MÝCH 5 NEJOBLÍBENĚJŠÍCH JARNÍCH LAKŮ NA NEHTY

Krásný den Vám všem!
Jaro už je opravdu tady a to pro mě mimo jiné znamená taky vytáhnout nějaké jarní laky na nehty a provětrat pastelové barvičky. A jaké že jsou moje nejoblíbenější? Čtěte dál a najdete odpověď!


Něco mezi lososovou a růžovou. Asi tak by se dal popsat první lak od NYC. Lak je hezký sytý, pro úplně krytí musíte nanést dvě vrstvy, což mi ale vůbec nevadí, protože za cenu asi 40 korun je to naprostá bomba. Dokonce i rychle schnou, takže stačí nalakovat, chvilku počkat a utíkat ven, když je tam teď tak hezky.

302 Pink Fashion Week


Kdo se v tom trochu pohybuje, tak určitě ví, že laky Essie jsou velmi proslavené. Mají naskutečný výběr barev, takže si vybere naprosto každý! Já mám odstín 788 To buy or not to buy a musíte uznat, že už jenom ten název je geniální! Lak velmi rychle schne a stačí ho jenom jedna vrstva, protože opravdu hezky kryje. To, že na nehtech vydrží opravdu dlouho je už jenom takovou třešničkou na dortu.

788 TO BUY OR NOT TO BUY


Laky od Rimmelu patří taky mezi moje oblíbené, bohužel každý lak je jinak kvalitní. Tento má třeba úplně nepoužitelný štěteček, který nechává vyditelné tahy na nehtech. Musím ale říct, že barvy těchto laků jsou opravdu syté a i výdrž není vůbec k zahození.

430 Coralicious


Myslím, že tento lak je na tom asi tak jak ten předchozí, ale ta barva <3 No řekněte, kdo by si ji nezamiloval? Lak ale hezky schne, akorát je potřeba dát alespoň 2 vrstvy, což mě ale nijak nevadí a když se k tomu přidá ještě výdrž a přijatelná cena, tak není co řešit!

835 Bright Back At You


Myslím, že laky od Essence nepatří mezi zrovna ty nejoblíbenější, ale z vlastní zkušenosti vím, že se mezi nimi dají najít i opravdové zázraky. Třeba tento v opravdu krásném žlutém odstínů plní většinu kritérií laku snů. Hezky rychle schne, pěkně kryje, dokonce i výdrž je hezká a za tu cenu, kterou stojí je téměř zdarma!

28 Hello Sunshine

Tak co? Vyzkoušeli jste už nějaký z těchto laků a který je Váš nejoblíbenější na jaro? :)

Mějte se krásně! <3

Marti X

CONVERSATION

3 komentářů: