Řasenky, které chci jednou vyzkoušet!

Všem přeji krásný den!

Dnes jsem si pro vás připravila takový rychlo článek. Poslední dobou chodím v drogériích a čím dál na více řasenek ukazuji a říkám, jak bych kterou chtěla vyzkoušet. Protože seznam už je poněkud delší, rozhodla jsem si ho zapsat v podobě článku na blog.

Já řasenky zkouším hrozně ráda. Je to věc, kterou nemusíte testovat nijak dlouho a prostě můžete říct, jestli Vám sedí nebo ne. Já mám nejradši řasenky, které spíše řasy zahustí než prodlouží. Preferuji klasické kartáčky, silikonový jsem již jednou měla a moc mně nesedl. Ale kdo ví, třeba moje nej řasenka bude právě se silikonovým. A taky nemám moc ráda jumbo kartáčky, i když se s ním dokážu sžít.
Ještě bych měla dodat, že řasenky kupuji jen z drogérie, nejsem ten typ, který by byl schopný dát za řasenku 1000 Kč, dle mého názoru i v drogériích jdou nalézt skvělé řasenky (třeba oproti stínům).

Momentálně chci nejvíce vyzkoušet řasenku One by one od Maybelline nebo Diamante od Gabriella Salvete. Obě jsou se silikonovým kartáčkem!

Nemám ráda, když moc ráda, když mám otevřených více řasenek ve stejnou dobu, proto u mě řasenky mizí pomalu (jednu mám asi na 4 měsíce) a snažím se je opravdu co nejvíce vypotřebovat. Proto tento seznam mám na hodně let dopředu. Určitě tam jsou řasenky, které si koupím na 100%, ale taky některé, o kterých si asi jen nechám zdát.
To je asi vše, teď už mrkněte na řasenky!


Moje - Senza

Too Faced - Better than sex 

Astor - Seduction Codes N°2

Avon - Mega effects

Maybelline - One by One



Miss Sporty - Studio lash 3D volumythic

Rimmel - Wake me up
         
Rimmel - Scandaleyes flex

Benefit - They're real

Maybelline - Great lash

Maybelline - the Colossal volum' express

L'oreal Paris - False lash wings intenza

L'oreal Paris - Miss manga


Gabriella Salvete - Diamante

Maybelline - Lash sensational


Max Factor - 2000 Calorie


Essence - Plump no clump!



Jaká je Vaše momentálně nejvíce vysněná řasenka? 

Mějte se krásně!

Adél X

CONVERSATION

5 komentářů:

  1. Mám od Astoru Seduction Codes N.2, za mě úplně obří ANO, lepší sem snad v rukou prozatím neměla, sem s ní šíleně spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Better than Sex bych chtěla vyzkoušet, nebo tu od benefitu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je úplně super článek! Tak moc jsi mě inspirovala, že bych ho ráda taky napsala na blog. Nebude to vadit? Samozřejmě, že bych do článku zahrnula, že jsem inspiraci získala u vás na blogu :) A jinak bych chtěla vyzkoušet okurkovou od Rimmelu a úplně nejvíc tu od Benefitu, ale nejsem zrovna ta, která by za řasenku vyhodila tisícovku :D

    Evolution of smooth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, klidně ho napiš, já budu jenom ráda :) uz teď jsem na něho fakt zvědavá! :) celkově mně baví články typu wishlist, tohle je tomu dost podobné :) a s těmi penězi jsme na tom stejně, za řasenku, která za chvíli vyschne bych tolik nedala, ale za stíny či tvarenku klidně :)

      Vymazat