HOT & NOT IN SEPTEMBER!

Krásný den Vám všem!
Jak už všichni víte, na konci měsíce Vám přinášíme naše Hot and Not. Na předchozí články můžete nahlédnout zde. Takže rychle na to!


 Na začátek musím zmínit, že v tomto Hot and Not toho z mé části moc nebude. Tento měsíc jsem totiž začala trochu šetřit na nadcházející Vánoce, takže co chci já šlo stranou. Ale stejně jsme s Adél neodolaly, takže se můžete těšit i na nějaké unboxingy. Nicméně k věci.
Jelikož mi došel odlakovač a já nutně potřebovala další, zašla jsem narychlo do Tety a tam koupila první odlakovač, který jsem uviděla. Není úplně špatný, odlakovává celkem pěkně, ale příště sáhnu raději po odlakovači od Cien, který mě velmi zaujal svým praktickým balením.






Jelikož podzim pro mě znamenají hlavně svíčky, musela jsem si koupit nějakou novou Sáhla jsem tedy po této svíčce z Ikee s vůní lesní jahody. Svíčka voní moc krásně, ale jakmile ji zapálíte, vůně je tamtam. Ale já mám s těmito svíčkami už své zkušenosti, takže mě to vůbec nepřekvapilo. Pro vůni pálím skvělé vosky od Yankee Candle, které jsou skvělé a můžete se těšit na článek. Proto si tyto svíčky kupuji více méně jenom 'do počtu'.




 Tak dlouho jsem odolávala, ale nyní je už můj. Řeč je o tomto balzámu na rty od Yves Rocher, který je naprosto skvělý! Krásně hydratuje, skvělý výběr a super cena! No prostě až budu mít možnost koupit si další, rozhodně ji využiji!





 Není to tak špatné, i nějaká ta pořádně kosmetická věc se tady najde. Jedná se o tento zlatý stín od Catrice. Tuším, že tahle řada už není ke koupi, ale já si ho pořídila na Vinted. Stín je krásně třpytivý, ale hroozně práší. Ale i přesto jsem ráda, že takový odstín mám ve své sbírce.






Tento měsíc jsem si koupila také tuto řasenku od Miss Sporty. Hodila jsem ji do košíku spíše ze zvědavosti, protože spousta holek říkala, že za tu cenu vůbec není špatná. Za mě teda ale rozhodně NOT. Je velmi mokrá, slepuje a má kartáček, který mně bohužel vůbec nevyhovuje. - více ale v souboji řasenek. Dám ji ale ještě šanci.

 A na závěr ještě dva resty ze srpna. Jsem prostě hlava děravá. Pořídila jsem si tento peeling na ruce s jahodovými semínky od Yves Rocher. Je naprosto skvělý! Krásně voní a po každém jeho použití mám hrozně heboučké ruce. Proto ho používám téměř furt, což je ostatně i vidět. HOT!




 No a jako poslední věc Vám tady představím tento sprchový gel od Balei, který jsem si koupila na začátku srpna, takže jak můžete vidět, zanedlouho ho uvidíte také ve vypotřebovaných produktech. Shrnula bych to tak, že je moc příjemný, krásně voní po broskvi a mangu. Já mám obecně sprchové gely od Balei moc ráda, takže příště do nich zase jdu! HOT!


Další novinka v měsíci září je tato rtěnka v tužce. Je úžasně měkká a pigmentovaná a vůbec se neobtiskává! Já mám odstín 110 Pink so chic, ale spíš než růžová to je červeno vínová, fotka tomu moc nevypovídá. Každopádně tohle je fakt velké HOT a já se určitě podívám po dalších odstínech.


Pokračujeme v tužkách, tentokrát je to jumbo tužka od Sephory. Myslím, že každý už o ní alespoň jednou slyšel a vsadím se, že samou chválu. I já se připojím, protože ta tužka je úžasná. Neskutečná pigmentace, úžasně měkká a hlavně ta výdrž!!! Tužka je opravdu voděodolná, jde sundat pouze odličovačem.


Nyní tu máme dva laky na nehty. První má úplně úžasnou barvu – světle modro fialovou. Výdrž je skvělá a nyní je to můj fakt velký oblíbenec  :)


Druhý lak je top coat od Essence. Na Instagramu jsem na něho četla samé chvály a já musím taky souhlasit. Lak, který mně dřív vydržel pouze 3 dny na nehtech, tam nyní drží týden. Myslím, že toto budou můj společník na dobu neurčitou :)


A další velké HOT v tomto měsíci. Tak nějak jsem tušila, že se stane mým nejoblíbenějším balzámem, ale až tak? Vůně je naprosto úžasná, ale ta hydratace! Večer namažu, přes noc mně rty spraví do perfektního stavu a ráno na nich balzám stále cítím. Balzám budu určitě kupovat pořád a pořád dokola, protože to opravdu jinak nejde. A vážně nechápu, jak někdo může tvrdit, že EOS je lepší než Carmex, to je jakoby jste srovnávali Miss Sporty a Urban Decay. Na EOS jsem již dělala recenzi, kterou si můžete přečíst zde :)


Na Ebay jsem narazila na štětec, který vypadal stejně jako setting brush od Real Techniques. Neváhala jsem a štětec ihned objednala. Je opravdu hodně podobný originálu, štětiny jsou jemné a ještě ani jedna nevypadla. Já se do toho štětce prostě zamilovala, je prostě úžasný! Odkaz zde :)


A protože jsem sháněla nějaký na tvářenku, na Ebay jsem našla štětec, který by měl být podobný štětci Blush brush. Tento štětec tedy už nevypadá jako originál, hlavně ne střihem, ale i tak je úžasný, tvářenka s ním vypadá mega přirozeně, což já oceňuji. Opět je velmi hustý a jemný, snad nejjemnější štětec, jaký doma mám. Odkaz zde :)







V drogériích je hodně mono stínů, ale pouze málo z nich jsou dobře pigmentovaných. Protože jsem sháněla nějaký matný hnědý, koupila jsem si ho od značky Makeup revolution, kterou mám moc ráda. A ze stínu jsem velmi mile překvapena! Musím říct, že kvalita mona je mnohem lepší než stínů v paletce. Je krásně pigmentovaný a mega máslový. Jo, toto není moje poslední mono od MUR!





Ještě tu mám stíny z limitované edice, která byla dostupná v létě, takže už není ke koupi. Každopádně musím říct, že tento stín je úžasný! Pigmentace je opravdu dobrá, sama jsem byla překvapená, vůbec to není to, na co jsem u Essence zvyklá. Stíny nepráší a mají i dobrou výdrž. Opravdu škoda, že to byla pouze limitka. 

Jako poslední produkt tu mám bílou tužku od Rival de Loop. Nejdřív začnu s jejím pozitivem a to je to, že je krásně měkká a pigmentovaná. A samozřejmě cena - seženete ji za 30 Kč v drogériích Rossmann. Zde všechno dobré končí, a pojďme si říct, proč je pro mě tato tužka největší NOT v tomto měsíci. Tužku nejde na vnitřní linku nanést rovnoměrně, což potom vypadá vtipně. Navíc vůbec na oku nevydrží, mně max. hodinu. Já ji tedy budu využívat pouze jako podklad na zvýraznění stínů, ale samozřejmě s bází pod ní a nebo ji prostě pošlu dál. Pokud máte nějaký typ na dobrou bílou nebo tělovou tužku, určitě mně ji napište :)



A to jsou všechny naše novinky v měsíci září!
Jaké je vaše největší HOT a největší NOT? :)

Mějte se krásně! 

Adél a Marti X

CONVERSATION

4 komentářů: