HALLOWEENský TÝDEN / UPÍR

Halloween se pomalu blíží, a i když u nás se neslaví, halloweenské líčení je opravdu zábava. Nemusíte si dávat pozor na to, jestli máte stejné linky nebo stíny. Stačí popustit svoji fantazii a vznikne Vám skvělé líčení!

Moje líčení vzniklo poměrně neplánovaně, protože jsem nevěděla, co přesně si chci nalíčit. Výsledek bych ale asi nejvíc přirovnala k upírovi.



A jak jsem postupovala?


Na obličej jsem dala tenkou vrstvu bílé tužky, aby moje pleť byla co nejsvětlejší a následně jsem barvu pořádně rozmazala.

Na oči jsem použila tmavě hnědý a černý stín. Stín jsem taky dala na obočí a následně i pořádně vykonturovala obličej. A samozřejmě jsem si nakreslila tenkou linku a dala řasenku, se kterou jsem to ale nijak nepřeháněla.

Rty jsem nejprve ohraničila černou tužkou a následně vyplnila černou tekutou rtěnkou. Do rohu rtů jsem dala umělou krev, ale protože se mně to pořád zdálo málo, krev jsem dala i na čelo. Jak tuto krev vyrobit si můžete přečíst v našem článku zde.







Líbí se Vám toto líčení? Nebo chystáte se ho zkusit?

Mějte se krásně!

Adél X

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Moc pěkné :) Tyhle líčení mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení je pěkné, já jsem také dnes dělala Halloweenský look, ale nestihla jsem ho zveřejnit, tak asi příště :D

    Ráda bych Tě pozvala na mou GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat