Tipy na seriály! #1

Všem přeji krásný den!


taky se Vám někdy stává, že se chcete začít dívat na nějaký seriál, ale nevíte na jaký? Tak tady mám pro Vás pár tipů. Už jste si mohli přečíst článek o mých 5 nejoblíbenějších seriálech. Ale já, jako opravdový blázen na seriály. se nedívám jenom na 5 seriálů. 
Musím dopředu říct, že se nedívám na sci-fi, fantasy nebo seriály podobného tipu. Ty mě prostě nebaví.
Na seriály se taky divám v originále s českými titulky. Ještě si pamatuji dobu, kdy jsem titulky neměla ráda a na vše se dívala pouze s dabingem. Tato doba už je díky bohu pryč. A kdo se díváte na věci s dabingem, tak Vám určitě radím, abyste to nedělali. Pomůžete tak i sobě a zlepšíte se v angličtině :)

1) New girl (Nová holka)

                                         
Na tento seriál jsem se začala dívat teprve nedávno a fakt mě chytil, i když prvních pár dílů bylo nic moc a já jsem se musela přemlouvat, abych se dívala dál. Je to taková ta oddychovka, 20-ti minutová komedie, ideální třeba když ráno vstanete nebo po škole (to je teď blbý příklad, když jsou prázdniny.)

Obsah:
Trochu netypická holka Jess se po drsném rozchodu nastěhuje ke třem poklidně žijícím mladíkům. V bytě plném mužů začne vše převracet naruby. Kluci jí pomáhají překonat smutek, zasvěcují ji do svých podivných rituálů a pomalu se z nich stávají přátelé.











2) 2 Broke Girls ( 2 Socky) 



Opět typ seriálu, který miluji - což je dvaceti minutová komedie. Tento rozesměje všechny, přísahám! Možná na Vás může působit lacině - přece jenom, život dvou servírek v bistru, to nezní moc dobře. Ale opravdu se na tento seriál musíte podívat! 

Obsah: 
Příběh se odehrává v New Yorku a zaměřuje se na dvě servírky. Na Max pocházející z chudé rodiny a na Caroline, která se sice narodila do bohatství, ale opustilo ji štěstí a tak se musí živit také jako servírka v Brooklynské restauraci. Tyhle dvě se rychle skamarádí a vysní si společnou kavárničku. Jediné, co jim v cestě za jejich snem brání, je počáteční kapitál 250 000 dolarů…

  



3) Awkward. (Nešika) 



Do třetice Vám opět představím 20 minutovou komedii. Tentokrát se jedná o seriál vysílaný televizí MTV, kterou určitě všichni dobře znají. Podle mě všechny MTV seriály jsou super, takže opět, pokud nevíte na co se podívat, omrkněte jejich seriály. Seriál Awkward. si mě získal jeho obyčejností a taky reálností.

Obsah:
Sociální odpadlík Jenna Hamilton má nehodu, která vypadá jako pokus o sebevraždu. Tím se začíná její život měnit a začíná přijímat své neštěstí. Díky svému veřejnému blogu, na kterém řeší trable s chlapci, se stává populárnější mezi svými vrstevníky.











A tohle je všechno! Na další tipy se můžete těšit v příštím díle.

Vy mně určitě dejte vědět, jestli se díváte na seriály taky s titulky. Určitě mně dejte i další tip na seriál, budu za to ráda!

Mějte se krásně!

Adél X

CONVERSATION

9 komentářů:

  1. 2 Broke Girls je moje srdcovka a souhlasím, že určitě pobaví každého :) Dost jsi mi přiblížila New Girl, takže asi začnu sledovat, děkuji :)
    Michelle, ma belle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně u 2 Broke Girls chci, aby už byla 5 série! :D A určitě začni, jenom se právě ze začátku nenechej odradit :)

      Vymazat
  2. Awkward bože, tenhle seriál jsem viděla snad třikrát a to všechny serie. Když zrovna nevím na co koukat jedu ho znovu a znovu. Každopádně dvě socky jsou moje srdcovka a "new girl" jsem viděla taky pár dílů! :)
    annatruksa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě u Awkward bavila nejvíc asi 1. a 2. série :) 3. a 4. nejsou špatné, ale když si chci nějaký díl pustit, zapnu právě z prvních dvou sérií :)

      Vymazat
  3. 2 Broke Girls naprosto miluji! :)
    A jinak určitě na něco mrknu, vypadá to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  4. Dvě socky taky sleduji:D ještě miluji Prolhané krásky. Ostatní dva neznám, ale mrknu se. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Awkward je skvelý seriál,už sa teším na 5 sériu. Zasa New Girl sa mi nejako prestal páčiť a skončil som druhou sériou. Odporúčam ti ale seriál Finding Carter či Faking it. Obe sú od MTV (myslím).

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny vypadají skvěle! :D Ale ani jeden jsem neviděla :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. U Nove holky jsem vydrzela jen par dilu a vrhla se na jine serialy. Nelibi se mi, ale urco ji dam jeste sanci. Ale 2 socky jsou paradni :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat