NOVINKY OD CATRICE

Krásný slunečný den Vám všem!
Jistě jste si všimli, že stojany s kosmetikou Catrice v posledních dnech ozdobily žluté kartičky a jednotnou cenou 54,90,-. Ano, jedná se o výprodej určitých produktů od této značky. Ale logicky tyto produkty musí vystřídat nové, lepší (ve většině případů). A právě tomuto tématu bude věnovaný tento článek. Ještě dodám, že vyobrazené produkty nejsou všechny novinky, pokud Vás zajímá celý seznam, můžete si ho prohlédnout zde!

Jako první je kategorie OČI. Catrice tady má novou paletku Chocolate nudes, které ale nevkládám moc nadějí. Dále tady je nový odstín matného stínu, které obhlížím už dlouho a nejvíce z nich mě zatím láká burgundy odstín. Dále jsou tu nějaké nové odstíny monostínů, které vůbec nevypadají špatně. Pudrové stíny v tužce také vůbec nevypadají k zahození! A ty triaaa. Moje peněženka pláče už teď.

Další jsou tu RTY. Catrice vytvořila hned několik odstínů tekutých rtěnek, na které se určitě půjdu podívat detailněji. Dále je tu transparentní lesk na rty a nový odstín konturky na rty. Nezapomněli ani přidat další odstíny rtěnek. No a novinkou budou pastelkové balzámy na rty hned v 5 odstínech! A poslední z této kategorie jsou vyhlazovací lesky na rty.

V kategorie POKOŽKA chytá moje peněženka přímo hysterický záchvat. Nový bronzer a konturovací paletky mě rozhodně nenechávají klidnou. Dále Catrice nabídne nový pudr a také nové odstíny makeupů, které mě příliš neberou obecně, takže se vrháme přímo na nové tvářenky. Oceňuji fialkové odstíny. Myslím, že nějaká bude určitě moje. Catrice vynalezla také nové 2 odstíny rozjasňovačů, které budou určitě super. A poslední tady jsou korektory. Jeden na kruhy pod očima a druhý (pozoooor) tekutý Camouflage cream!!! Tak ten bude určitě můj, protože mě velmi zajímá, jak bude vypadat a fungovat.
No a poslední katerogií jsou LAKY. Najdeme jak tam spoustu nových barevných odstínů, tak i dost laků z péče o nehty. V regálu najdeme také jeden nový podkladový lak oleíček pro péči o nehty.

A úplně posledním produktem z nového sortimentu jsou kleštičky na řasy.



Tak jaký produkt nejvíce zaujal Vás a o kterém víte už teď, že si ho poběžíte koupit?


Mějte se krásně <3

Marti X




CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Ty tekuté rtěnky a laky nevypadají vůbec špatně :)

    JIJINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Catrice chci vyzkoušet, jenže skoro nikde v Rossmannu jsem ji neviděla, a když jsem ji viděla a chtěla jsem si koupit ten profláknutý korektor, tak nebyl můj odstín, grr.

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat