RECENZE - THE BALM, NUDE TUDE

Krásný den Vám všem!
Dnes jsem si pro Vás připravila po delší době opět jednu recenzi. Tentokrát na všemi opěvovanou paletku od The Balm - Nude Tude.



Já tuto paletku zakoupila na Ebay za pár kaček. Koupila jsem si ji spíše ze zvědavosti, protože jsem tušila, že za takovou cenu to nemůže být originál. Prohledala jsem tedy internet a našla si pár srovnání originálu a faku. Na základě tohoto pátrání jsem zjistila, že jsem zakoupila fake. Ano, mohla bych teď tuto recenzi ukončit, ale já se rozhodla udělat recenzi právě na fake, protože si myslím, že rozhodně stojí zato.







Paletka obsahuje 12 stínů, velké zrcátko a štěteček, který je podle mě úplně nepoužitelný. :D
Paletka je vyrobena z tvrdého papíru nebo kartonu, což není moc praktické, protože lidé jako já ji mají hned špinavou.









Jak jsem již zmiňovala, štěteček je naprosto nepoužitelný. Naopak stíny mám moc ráda. Nyní Vám je
představím podrobněji.




První swatche jsou bez použití jakékoliv báze. Myslím, že na to, že jsou bez báze, tak obstály velmi dobře.

A tentokrát už za použití báze od Avonu.



 V paletce najdete celkem 12 stínů, 8 třpytivých a 4 matné. Celkově jsem s paletkou moc spokojená! Obsahuje stíny, které jsou nositelné na každý den, ale můžete s nimi udělat také dramatické večerní líčení.




Na zadní straně najdete namalované všechny stíny a složení.
Jak už jste asi poznali, tak paletku Vám moc doporučuji! Pokud samozřejmě máte peníze a jste ochotni investovat do originálu, tak si myslím, že nebudete litovat! Ale pokud Vám stačí neoriginální balení, které podle mě vůbec není špatné, tak rozhodně jděte do něj! :)

Mějte se krásně! <3

Marti X

CONVERSATION

6 komentářů:

  1. Moc hezký článek :) opravdu se mi líbil taky nad tím uvažuji !
    http://smileluccy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji za pochvalu! Ja bych do paletky znovu urcite sla, je podle me super :-)

      Vymazat
  2. Super rezence. Kdyby ten produkt nebyl tak drahý, tak už ho mám taky :(

    Summer Reading

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju :-) taky bych sla do originalu, ale ta cena je fakt hrozna :(

      Vymazat
  3. Super recenzia ... značku som počula, no nejako nepouŽívala som to :)

    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nevlastním nic, ale paletka se mi moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat