HOPELESS CHRISTMAS | CVIČENÍ

Všem přeji krásný den!

Když se řeknou Vánoce, mezi první věci, které si vybavím je samozřejmě cukroví. A co si budeme říkat, s ním i bohužel občas i ta nějaká kila navíc. Navíc myslím, že hodně z nás si dáme předsevzetí na rok 2017, že budeme opravdu více cvičit.
Proto bych Vám tu chtěla ukázat pár mích nejoblíbenějších videí, podle kterých ráda cvičím. Snad se Vám budou líbit a aspoň si podle nich zkusíte zacvičit :)


1) Blogilates



Jako první sem přidám moji nejoblíbenější Cassey Ho, na Youtube zvaná blogilates. Cassey je neskutečně milá, usměvavá, veselá a vtipná. Už jenom tyto vlastnosti, ta její energie, co z ní vyzařuje mě donutí jít si s ní zacvičit. Výhodou je, že když nemáte hodně času na cvičení, Cassey má videa i krátké, což je do 10 minut, na jejím kanálu jsou samozřejmě i delší. Určitě si každý něco vybere :) Video, které jsem na ukázku vybrala já, je trochu netradiční, a to je cvičení kardia na hudbu. Mně se ale tento typ líbí, je to zkrátka něco jiného. Určitě se k ní podívejte na více videí, určitě si celý její kanál oblíbíte, stejně jako Cassey.




2) FitnessBlender




Na kanál FittnesBlender zavítám vždy ráda, když chci opravdu cvičení, u kterého si pořádně zacvičím. Na kanále nenajdete videa krátké jako u Cassey, počítejte s půl hodinou a více :) 


3) Jillian Michaels – 30 day shred




O 30-ti denní výzvě od Jillian Michales slyšel už snad každý. I já jsem jednou tuto výzvu cvičila a musím říct, že výsledky opravdu perfektní a po pár dnech šly dost vidět. Já se chystám Jillian určitě cvičit znovu. Tahle výzva se skládá z celkem 3 levlů, každý cvičíte 10 dní.



4) Péťa Elblová



Říká se, že to nejlepší na konec, ne? Proto tu mám nejmilejší Péťu, což je česká blogerka. Řeknu Vám, je úplně úžasná, podle mě taková naše česká Cassey Ho (Blogilates). Určitě sledujte její Youtube kanál, stejně tak i její blog. Všechny její recepty, články i videa jsou hrozně inspirativní a vždycky mně nakopnou jít si zacvičit.



Snad Vás tento článek alespoň trochu namotivoval a zkusíte si alespoň jedno z těchto cvičení.
Co Vy a cvičení?

Mějte se krásně!
Adél X



CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat