RYOR OCHRANNÝ KRÉM / zdraví-krása.cz


Krásný den Vám všem!
Dnes Vám přinášíme článek zase z jiného soudku než doposud. Bude to recenze na ochranný krém od značky Ryor, který jsem obdržela od eshopu Zdraví-krása.  

S eshopem jsem opravdu moc spokojená, protože na něm najdete opravdu hodně produktů od značek, které jsou obvykle těžko k sehnání. Objednané zboží máte opravdu rychle doma, mají vlastní showroom v Praze, 630 výdejních míst po České republice a dokonce i na Slovensku a při nákupu nad 4000,- máte poštovné zdarma! A to je super, ne?


A teď už k samotnému krému. (Ochranný krém na problematickou pleť)  Upřímně, když jsem ho obdržela, říkala jsem si za 100 to nemůže být žádný zázrak, ale přesně tohle byl omyl. Nyní vlastně nemám nic, co bych mu vytkla. Krém je určen na mastnou a problematickou pleť, jako jeden z mála krému na našem trhu.  Nijak pleť nezatěžuje, má takovou lehkou texturu, takže lehce přilne k pleti. Ihned tedy zapomeňte na nějaké čekání, než krém zaschne, hned po namazání můžete nanášet makeup. Neucpává póry a po delším používání je rozhodně vidět zlepšení, a to asi proto, že obsahuje jojobový olej a extrakty z mořských řas, které napomáhají k ošetření poškozené pokožky.


Vůně krému vůbec není nepříjemná - naopak. Je taková jemná, nenápadná, což já velmi oceňuji.

Co mě také velmi překvapilo, je balení. Je totiž super praktické, protože obsahuje pumpičku, takže můžete kontrolovat, jaké množství produktu si budete nanášet.


Tento krém je z řady Acnestop, kde najdete také micelární vodu, dvoufázovou odličovací emulzi, čistící pěnu, zklidňující sérum na rozšířené póry, krém s fytosfingosinem, slupovací gelovou masku a roll-on. Takže se na tuto řadu rozhodně podívejte, protože podle mě si vybere každý.


Takže vás teď asi nepřekvapí, když na závěr řeknu, že mi krém moc vyhovuje a doporučuji i Vám si ho jednoznačně pořídit, nebudete totiž litovat! :)


Mějte se krásně! <3

Marti X







CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Krém vypadá vážně moc super :) Já bych jen potřebovala něco na suchou pleť :) Plus pěkné fotky! :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si u nich něco vybereš :) a moc děkuju :)

      Vymazat
  2. Už jsem se na něj dívala, tak aspoň vím, že stojí za koupi!
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovědětVymazat