RECENZE / MAKEUP REVLON

Krásný den Vám všem!
Dnes jsem si pro Vás připravila opět nějakou tu recenzi. Tentokrát na Revlon makeup, který je vhodný na smíšenou a mastnou pleť (odkaz zde)

Vsadím se, že o značce Revlon jste toho už spoustu slyšeli, ale ještě do nedávna ji nebylo vůbec jednoduché sehnat. Nyní je ale problém vyřešen, protože značku Revlon už můžete najít i v drogeriích Rossmann. Co může být ale pro mnohé překážkou jsou (dle mého) hrozně vysoké ceny. Revlon ale naštěstí můžete najít i na spoustě internetových obchodů. Takovým nejpohodlnějším a hlavně nejdostupnějším je Parfums.cz.


A teď už k samotnému makeupu. Jak jsem již zmínila, vlastním verzi na smíšenou a mastnou pleť, protože jsem vlastníkem právě takové pleti. Můžete u nich však najít také řadu pro suchou pleť, takže si na své přijde úplně každý.
Mám odstín 110 Ivory, což je hezký světlý odstín s růžovým podtónem, pokud však máte pleť spíš do žluta, doporučila bych vám odstín 150 Buff.



Makeup má hezkou krycí schopnost, ale přitom nedělá na obličeji efekt masky. V první vrrstvě poskytuje lehčí krytí, ale dá se skvěle vrstvit, což velmi oceňuji! Obličej vám hezky zmatní po celý den.
Nebývá to úplně zvykem, ale tento makeup je opravdu voděodolný - zvládne jak pocení na obličeji, tak klidně i bazén.
Jeho výdrž je taky nepřekonatelná. Nanesu ráno a večer mi hezky drží. Dalším pozitivem je taky to, že mají opravdu širokou škálu odstínů, takže to není pro nikoho problém. Cena se dost liší, ale na to, co makeup dokáže, je to opravdu málo!
Já ho nanáším normálně štětcem, ale myslím, že i houbička by si s ním poradila, protože má takovou tekutější konzistenci.


Snad jediná věc, kterou považuji za negativum je to balení. Lahvička bez pumpičky opravdu není dobrý nápad, protože když si ho chcete trochu vylít na ruku, tak se vám vždy vylije mnohem víc než potřebujete, takže s ním zbytečně plýtváte a brzo se vám vypotřebuje,


Snad asi nemusím dodávat, že makeup je opravdu skvělý a každý by si ho podle mně měl pořídit, protože opravdu nebudete litovat, já jsem z něj nadšená!


Mějte se krásně! <3

Marti X


CONVERSATION

8 komentářů:

  1. Ten jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Počula som o ňom samé chvály (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem o něm slyšela :-) nemáš i fotky nebo video?

    jinak super článek tešim se na další ! mrkni určitě i ke mě : http://styleworldbypetra.blogspot.cz/2016/04/vyberes-si-to-anebo-to-wouldyourather.html

    OdpovědětVymazat
  4. Budu o něm přemýšlet, zrovna nějaký make-up hledám :)

    Interbeauty Prague

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej, protože tak dobrý makeup jsem už dlouho neměla! :)

      Vymazat