ČAJOVÝ DÝCHÁNEK

Krásný den Vám všem!
Dnes opět po delší době Vám přinášíme recenzi na eshop, který jste ovšem na našem blogu ještě neměli možnost vidět. 
Nevíme, jak vy, ale my s Adél jsme naprosté milovnice čajů. Upřednostňujeme spíše sypané čaje, jelikož mají lepší chuť než ty klasické ze sáčku a taky lze sehnat mnohem větší množství zajímavých příchutí. Proto Vás nyní už asi nepřekvapí, když Vám v tomto článku představíme právě eshop nabízející asi miliardu (a to jako fakt!) různých druhů čajů!


Eshop, který bychom Vám chtěly představit se jmenuje Čajový dýchánek. Jak jsme již zmínily, na eshopu najdete asi přes 500 druhů čajů v různých kategoriích. Od zelených a bílých čajů, přes (řekněme klasické) černé, až po čaje žluté nebo třeba rooibos. Pokud budete chtít k čajům přihodit i kávu, tak i tohle na eshopu najdete! Do košíku můžete přihodit také nějaké čajové dobrůtky, čajové potřeby a dokonce i knihy o čaji!


Pokud na eshopu nakoupíte nad 1200,- budete mít poštovné zdarma, normálně se poštovné pohybuje kolem 90 korun. A pokud nakoupíte nad 198,- získáte vzorky zdarma!
Vzorečky jsme právě získaly i my. Měli jsme možnost vyzkoušet 9 čajů a chceme se s Vámi rozdělit o to, co nám chutnalo a co ne.

GOJI BERRY KLASIK

Jako první jsme měly možnost vyzkoušet Goji. Goji neboli kustovnici čínskou určitě znáte, protože je obsažena ve většině müsli. 
Goji obsahují spoustu vitamínů, minerální látek, antioxidantů a dalších zdraví prospěšných látek. Chutí se hodně podobá rozinkám. Co jsme ale my vůbec netušily, goji můžete přidat také do čaje. Stačí 5 - 10g zalít asi 300 ml vody a nechat louhovat.

ANANASOVÝ POLIBEK S MATCHOU

Když jsme uviděla čaj, který se jmenoval Ananasový polibek s matchou, tak jsem měla obrovskou radost. To hlavně proto, protože matcha tea můžu pít naprosto furt! Po prvním šálku jsem ale zjistila, že s matchou to nemá moc nic společného. Co mě ale naprosto překvapilo bylo to, že čaj obsahuje kousky bílé čokolády, které se rozpustí a v kombinaci s ananasem a mandlemi je chuť naprosto super. Chuť čaje je smetanová, chutná opravdu jako bílá čokoláda s tóny ovoce. Čaj mě velmi překvapil svou originalitou.

COLA-GUARANA

Když jsem otevřela tento čaj, byla jsem hrozně zvědavá. Čaj s příchutí Coly totiž zní hrozně zajímavě, neříkejte, že ne! Musím se přiznat, že jsem čekala, že to bude jenom nějaká rádoby napodobenina, která bude mít k vůni Coly pěkně daleko. Opak je ale pravdou. Hrozně mě tento černý sypaný čaj nadchl, protože jeho vůně je opravdu podobná Cole! Navíc i chuť není vůbec špatná. Je taková nasládlá, citrusová. Ten, kdo má rád Colu si ho určitě zamiluje. Mimo to, že obsahuje černý čaj, v něm najdete také mnoho ovoce, jako je třeba mango, jablko nebo pomeranč.

SENCHA S CITRONOVOU TRÁVOU A ŽENŠENEM

Další čaj je něco pro milovníky zelených čajů, což jsem i já. Když jsem si ho poprvé uvařila a ochutnala, hned jsem věděla, že po vypotřebování budu nutně potřebovat další, protože jeho chuť je naprosto skvělá! Navíc obsahuje i ženšen, který dodává tělu energii, zlepšuje paměť, pomáhá při stresu, regeruje svaly, tlumí záněty a bolest, preventivně účinkuje proti virům a má dobré účinky při kocovině, což se bez pochyby může hodit. Najdete v něm také kousky slunečnice a citronové trávy.

BYLINNÁ SMĚS ENERGIE

Z tohoto čaje jsem hrozně nadšená. Já si tento čaj dokážu úplně představit v létě jako ledový čaj, protože takový lehký, jemný, zároveň ale malinko peprný (díky skořici, pepři, zázvoru a hřebíčku) a hlavně osvěžující. Právě tato vlastnost ho dělá tím energetickým. Čaj není potřeba nijak dochucovat, chutná skvěle právě tak, jak je. A chutná právě skvěle i za studena. Takže tento čaj Vám můžu určitě doporučit, lepší čaj jsem dlouho nepila!

CHAI FIRE - PIKANTNÍ ČAJ SE ZÁZVOREM

Nedokázala jsem si představit, jak asi tak bude chutnat pálivý čaj. Nejdřív jsem si udělala doporučenou dávku (asi 5 gramů) do půl litrového hrnku. To byla chuť pouze mírně štiplavá a pro mě příjemná. Když jsem si ale stejnou dávku dala do menšího, klasicky 250 ml hrnku, čaj opravdu hodně pálil, tak, že jsem ho ani nezvládla vypít bez pomoci obyčejné vody. Já nemám ráda hodně pálivé věci, a tak spíše zůstanu u varianty málo čaje na hodně vody. Každopádně čaj voní hrozně zajímavě, já v něm cítím klasické černé pendreky, což pro hodně lidí může být určitě hodně příjemná věc!

DARJEELING GOLD GFOP

V poslední době mám opravdu hodně ráda černé čaje. Jsou dva způsoby, jak si je připravuji: pokud si chci dát černý čaj ráno, tak si ho dávám s mlékem, takže do třičtvrtě hrnku dám vodu, zbytek doliji mlékem. Když si ale chci čaj víc vychutnat, tak ho klasicky dochucuji medem a citrónem. Na tento způsob ho fakt dokážu pít po litrech! 
Čaj příjemně voní a má skvělou chuť, takže nevidím důvod, proč si ho nekoupit.


ANTISPLÍN - ČAJ PRO DOBROU NÁLADU

Vzorek čaje pro dobrou náladu mně vyšel na dva čaje, a tak nemůžu úplně posoudit to, jestli na dobrou náladu funguje nebo ne. Každopádně chuť má dobrou, ovocnou a svěží, ale doporučuji pít pouze za tepla, vychlazený už není moc dobrý.


MINI TUO CHA SHENG PUERH JASMIN 

Tohle byl čaj také na pouze jedno ochutnání, ale i tak můžu říct, že byl skvělý. Kombinace zeleného čaje a jasmínového květu je naprosto úžasná a jsem si jistá, že si ji zamilujete!






My ještě jednou děkujeme za poskytnutí čajů!

Máte rádi sypané čaje?



Mějte se krásně!
Adél a Marti X

CONVERSATION

5 komentářů:

  1. Sypané čaje jsou skvělé, už jsem jich taky několik ochutnala :)

    --eL

    OdpovědětVymazat
  2. Sypaným čajům začínám poslední dobou stále více přicházet na chuť. Zrovna nedávno jsem si kupovala černý čaj Irish Cream a chutná výborně! A děkuji za tip na eshop :)
    Bookshlef Stories

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsme si nedávno dělali takový malinký čajový dýchánek a to hlavně proto, že se dcerky až teprve nedávno naučily pít čaj :-) Moc si to užíváme, sice už každá žijeme odděleně, ale pokaždé se sejdeme na čaj a popíjíme je spolu... Jsou to velice krásné časy.

    OdpovědětVymazat