VÁNOČNÍ EDICE #4 - VÁNOČNÍ OČEKÁVÁVNÍ VS REALITA

Krásný den Vám všem!
Taky se Vám někdy stává, že si něco plánujete do posledního detailu a nakonec z toho sejde, protože se Vám něco nepovede? Nezoufejte, to se stává asi každému! A já si pro Vám dnes připravila další článek z Vánoční edice, tentokrát Vánoční očekávání versus realita!


VÁNOČNÍ NEHTY

Očekávání/Realita


 VÁNOČNÍ OUTFIT

Očekávání/Realita


 VÁNOČNÍ STROMEČEK

Očekávání/Realita

 VÁNOČNÍ POČASÍ

Očekávání/Realita

 ŠTĚDROVEČERNÍ VEČEŘE

Očekávání/Realita

 BALENÍ DÁRKŮ

Očekávání/Realita

 ZDOBENÍ PERNÍČKŮ

Očekávání/Realita


Vy se se mnou v komentářích poděte o to, který obrázek se nejvíce týká právě Vás! :)


Mějte se krásně! <3

Marti X

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Pěkný článek a ve vánočním shonu krásně pobaví :-) U nás je to ve většině případech realita.. :( :D

    DIY Vánoce + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek! U mě platí nejvíc ty nehty. :D Každý rok se pokouším o nějaký nail art a nikdy se mi to nepovede, tak stejně skončím u klasických červených.

    theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mně vůbec nesedí ta večeře :) Já mám realitu v podobě očekávání :)

    www.fitnessazdravi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je naprosto přesný! :D Hlavně počasí a balení dárků O:)

    OdpovědětVymazat