Autumn wishlist pt. 2


Krásný den všem! 
Nedávno jste si mohli přečíst Autumn wishlist pt. 1, tedy podzimní wishlist, který pro Vás připravila Marti. Wishlist si dělám vždy hlavně proto, abych neutrácela za věci, které nutně nepotřebuji. Popravdě, většinou to nedodržím a z wishlistu si koupím 1-2 věci. Ale co, aspoň z těch pár věcí mám dobrý pocit!





1) Camouflage liquid (Catrice) - Camouflage cream používám už přes rok dennodenně a jsem s ním nesmírně spokojená. Když vyšla v létě tato novinka, tedy tekutý camouflage, byla jsem si hned jistá, že si ho musím koupit. V drogérii jsem se tedy na něj dívala a zjistila jsem, že odstín 010 byl na mě zatím moc světlý. Na podzim na mě ale camouflage cream začíná být tmavý, a tak věřím, že toto bude skvělá náhrada! 

2) iPhone 5S (Apple) - Přestože mám svůj mobil od předminulých Vánoc (takže necelé dva roky), už se začíná kazit. Každý den se stane, že ztratím signál a že chybí simka, a proto ho musím restartovat. Už mně i vadí neustálé sekání a padání internetu či aplikací, a proto chci dát sbohem Androidu a ahoj iOS!

3) Cheek pop (Clinique) - Tyhle krásky jsou snad po celém internetě! Každý den je vidím na instagramu a říkám si, jak moc bych taky jednu chtěla mít. Nejvíc mě uchvátila barva Heather pop, což je taková nude barva s nádechem do hnědo růžové. Bohužel odrazuje mně cena, nevím, jestli bych právě za tvářenku byla schopná dát tolik (cena asi od 600 Kč)

4) You First (kniha) - možná někdo z Vás ví, že naprosto miluju herečku a zpěvačku Leu Michele, které před pár dny vyšla její druhá kniha. První knihu zvanou Brunette Ambition mám doma a je fakt úžasná, tak proč jí nekoupit sestřičku?

5) Honolulu (W7) - o bronzeru Honolulu od W7 se říká, že je dost podobný Hoola od Benefitu. Co jsem viděla na internetu swatche, tak je to pravda. Papírový obal mně připadá hrozně roztomilý a zároveň i ekologický. Cena se pohybuje kolem 130 Kč, u Benefitu přes 1000 Kč, takže pokud někomu nevadí, že je to tak nějak napodobenina, tak si ho určitě kupte! :)

6) Vivid baked highlighter (Makeup revolution) - nikdy jsem si nemyslela, že to budou právě rozjasňovače, kterým podlehnu. Jsou to teprve asi 2 měsíce, co jsem si koupila svůj první a jsem z něho opravdu nadšená! Nechápu proč jsem si nekoupila žádný dřív. Momentálně si chci koupit rozjasňovač od Makeup revolution v odstínu Peach lights, který je zbarven do růžova.

7) Stay put (Milani) - protože si obočí kreslím každý den, chci zkusit i něco jiného, než klasickou tužku. Milani přišel s barvou na obočí, která je balením i aplikací podobná gelovým linkám. Něco podobného vyrábí i známá značka Anastasia Beverly Hills, jen dražší a u nás nedostupná.

8) Svetr - poslední věc, která patří ke každému podzimu je svetr. Svetry v mojí sbírce oblečení mají poměrně mezeru, proto je potřeba to napravit!


Co je na Vašem podzimním wishlistu? :)

Mějte se krásně! 
Adél X

CONVERSATION

5 komentářů:

  1. Krásný svetr!
    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/2015/09/konecne-je-tady-prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký wishlist, celkem mě vystihuje :D iPhone si taky přeji cheek pop taky :)

    Chapter #9 of 2015

    OdpovědětVymazat
  3. Pekný článok, u mňa tie svetre zatiaľ tiež nič moc po lete, musím si nejaký kúpiť :D
    Art Blog

    OdpovědětVymazat
  4. ten nový korektor od Catrice bych taky chtěla zkusit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat